Ravager Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Den nåværende routeren som vi har i huset (D-link DI-624+) holder rett og slett ikke mål, og klarer knapt nok å sende signaler til resten av huset som forøvrig er to etasjer og ca. 15 meter langt. Noen forslag til ny router med god rekkevidde? Endret 2. januar 2007 av Ravager Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det finnes masse gode og raske routere i dag. Hvis du velger en router med Pre-N + MIMO vil du kunne få god rekkevidde og inntil 100Mbit trådløst. Gode routere som tåler mye trafikk er Netgear WPNT834, D-link DGL-4300, Linksys WRT300N m.fl... Lenke til kommentar
hiper Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 vil anbefale deg og kjøpe en kraftigere anntenne uans...jeg har veldig gode erfaringer men dgl-4300 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Den nåværende routeren som vi har i huset (D-link DI-624+) holder rett og slett ikke mål, og klarer knapt nok å sende signaler til resten av huset som forøvrig er to etasjer og ca. 15 meter langt. 7629394[/snapback] Jeg har samme ruter, og mangler dekning i store deler av leiligheten... Håper du finner en billig løsning jeg også kan bruke. Kanskje en signalforsterker eller no. Jeg har ikke peiling, men routeren min er crap. Må restartes ca. en gang om dagen i hvertfall. (Den står kobla til pc 24/7) Lenke til kommentar
hiper Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Den nåværende routeren som vi har i huset (D-link DI-624+) holder rett og slett ikke mål, og klarer knapt nok å sende signaler til resten av huset som forøvrig er to etasjer og ca. 15 meter langt. 7629394[/snapback] Jeg har samme ruter, og mangler dekning i store deler av leiligheten... Håper du finner en billig løsning jeg også kan bruke. Kanskje en signalforsterker eller no. Jeg har ikke peiling, men routeren min er crap. Må restartes ca. en gang om dagen i hvertfall. (Den står kobla til pc 24/7) 7629924[/snapback] har du prøvd og resetet hele routeren? hvis du har prøvd..kansje på tide med ny router? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har prøvd det noen ganger ja Har også større antenne enn den som fulgte med, men det er ikke bare wlan som er problemet. Den kutter trådfaste forbindelser innimellom også. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 er ikke denne routerne kjent for å være kranglete/treig og at den låser seg... Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 er ikke denne routerne kjent for å være kranglete/treig og at den låser seg... 7632277[/snapback] Jo... Men jeg har ikke hatt noe problemer med at den har vært treig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Den nåværende routeren som vi har i huset (D-link DI-624+) holder rett og slett ikke mål, og klarer knapt nok å sende signaler til resten av huset som forøvrig er to etasjer og ca. 15 meter langt. Noen forslag til ny router med god rekkevidde? 7629394[/snapback] Har samme router som deg. Denne dekker fint et hus som er 3 etasjer høyt og 15m (om ikke lenger) langt. Prøv å juster antennen både på routeren og mottakerkort. Endret 3. januar 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå