Gå til innhold

Design til header


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er nå eieren av designhjelp.com og jeg holder på å sette opp siden. Headeren vil jeg ha ganske enkel, men jeg vet ikke hva som skal være på den. Kanskje bare tekst? Headeren skal i alle fall være søv-grå. Jeg skal lage den selv, men jeg trenger forslag til kanskje noen brushes eller noe sånt som jeg kan legge på. Headeren skal forresten være ca 900 px. Noen som har noen forslag? Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trudde det var du som skulle hjelpe andre jeg siden du var eieren av den siden. men men:P hehe.. Tips, hmm.. Litt vanskelig når jeg ikke har sett resten av designet på siden din men=)

 

kanskje noe så orginalt som svart bagrunn å grå skirft?

Men du brusha å ja.. ehh, prøve noen grudge brushes. Er i det orginalet gjørnet i dag :innocent:

Men går ann å lage masse kult med de ;)

 

EDIT: Jo, lag den litt glossy:P hehe.. :whistle:

 

Stå på;) Lykke til meg designhelp sida de ;D

Endret av 19-Sondre-89
Lenke til kommentar

Jeg kikket litt på trådene dine, og fant veldig kjapt at du nettopp hadde bedt om designhjelp til skolegenser/flagg, design for bruktbok-butikk-side, campingplass, og nå til dine egne sider ;)

Jeg syns kanskje domenet ditt har et noe misvisende navn... ?

Du får håpe på at kundene dine ikke oppdager hvor du får alle de gode idéene dine fra ;)

Lenke til kommentar
Ja, emnet om campingplassen er var bare et forslag. Der trengte jeg tips til diverse effekter o.l.

Dette er heller ikke et firma.

 

Det virker som du var veldig i mot dette så jeg lager derfor en enkel header uten effekter.

7633331[/snapback]

Er ikke snakk om å være imot det, men ganske enkelt det å hindre "rip-off". Veldig ofte når folk spør om noen kan lage en logo for de, så får de det de betaler for, nemlig ingenting...Er veldig misvisende når du har en slik hjemmeside, og ber om designhjelp fra et forum. Han er derfor ikke imot ideen, men det at du muligens ikke har kunnskapen til å drive en slik side.....

Lenke til kommentar

Ja, det er nettopp det, at domenenavnet blir veldig misvisende. Det hadde nesten vært bedre om det het designhjelpwanted.com, for å si det litt stygt.

Jeg synes det er flott at folk tar initiativ som dette, om det er firma eller ikke, og har heller ingen ting imot at folk spør om hjelp til logoer, plakater osv her. Men når man kaller seg designhjelp.com så forvnetes det at det er noe substans bak navnet, og at vi har å gjøre med noen som kan hjelpe med akkurat dette - hvilket ser ut til å ikke være tilfellet her?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...