Jaymz92 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei. Jeg har en TopCom 871 og skal inn på routeren å skifte på noe. Jeg skriver inn IP i adressefeltet og det kommer opp det som skal. Så da jeg prøver å komme meg inn får jeg det ikke til, har sjekket nesten alle sannsynlige passord og jeg spurte min mor og hun hadde ikke hørt om noe passord... Så er det noen som har noen tips? Har hørt at admin kan være brukernavn, hvor/hvordan kan jeg bekrefte det? Tusen takk for all hjelp Mvh Jaymz92 Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Med ruteren følger det ei CD-plate. Der skal det ligge et program som kan brukes til å resette ruteren. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Brukernavn: admin Passord: password Det skal hvertfall være standard. Prøv det! Lenke til kommentar
Jaymz92 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Er det ikke noen annen måte å fikse det på? Gudene vet jo hvor den plata er Lenke til kommentar
Jaymz92 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 datating din reddende engel!!!!! Det funket åååå Jeg er glad Du reddet meg fra å knuse både skjermer og tastatur i fortvilelse! Tusen takk. Btw: noen som vet hvordan man åpner porter med den routeren? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Sjekk denne siden: http://www.portforward.com/. Guide til hvordan du skal åpne porter, standard-passordene til de fleste routere står også der. Lenke til kommentar
Jaymz92 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Der står det at jeg må åpne Inbound Servers Configuration noe jeg ikke finner. Her er screenshot av det jeg fikk beskjed om at det var: http://i18.tinypic.com/4bi6ih5.jpg Vær så snill hjelp! Lenke til kommentar
Jaymz92 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har nå prøvd litt selv, og dette skjer: Your settings are being saved and the modem being rebooted. Save-reboot in progress, please wait... Hvor lenge skal det egentlig loade? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå