LeBateleur Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hallo… Jeg har bestilt to ting fra eBay: - Tv kabel til Samsung D900 - Item# 320065468239 UK GENUINE Samsung D900 E900 TV Video Out Cable AV Lead - 3.5 mm adapter til Samsung D900 - Item# 320065479907 3.5mm Samsung MP3 Headphone Adapter E900 D900 E870 P300 Siden jeg ikke er 18 har jeg ikke mulighet for paypal, så da valgte jeg personal cheque som betalingsmetode. Har fått email om hvordan jeg skal betale og den informasjonen jeg trenger. Men dette var en smule komplisert. Det jeg lurer på er hvilken informasjon jeg skal skrive inn hvor. Informasjon fra:http://www.88trading.co.uk/ebay/payment.htm Skal bruje bank transfer. Bank Transfer Bank Transfer is another easy and fast way to pay for the item. UK buyer and International buyer will require different bank details. For UK Buyer, you will need the following information: Bank Name: HSBC Sort Code: 40-41-53 Account Number: 70003255 For International Buyer, you will need the following information: Bank Name: HSBC IBAN: GB10MIDL40415370003255 Branch Code: MIDLGB2180L Please write your ebay ID as reference when making payment through the bank. Please contact us after you have done the bank transfer. Processing time: It varies from 1-5 working days, depending on bank. Bruker ID'en min på ebay er grongve Legger ved et bilde av en faktura som dere kan plotte in hvor eg skal skrive hva..(tilfeldig faktura etter kjapt søk på google) Takker på forhånd for hjelpen... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du kan ikke fylle ut en slik faktura. Pengene skal sendes til utlandet, og det er et eget skjema for det som du helt sikkert får tak i hos din lokale bank. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Du kan ikke fylle ut en slik faktura. Pengene skal sendes til utlandet, og det er et eget skjema for det som du helt sikkert får tak i hos din lokale bank. 7629182[/snapback] Okay.. takk for kjapt svar.. kan du eller andre finne et slikt skjema fra google? Edit: Hva heter et sånt skjema? Endret 2. januar 2007 av Gauron Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Bare ta med deg beskrivelsen ned i banken, det gjorde jeg når jeg skulle betale noe stasj til en i Nederland. Så fikset bankfolka det Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Aye, slik du må gjøre det. Skjema og alt får du utlevert i banken. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Visst faen kan du bruke Paypal. Du trenger bare å trykke på en knapp på kontrollpanelet, så får du opp et kontonummer og en melding du skal legge med. Har brukt Paypal mange ganger, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå