gangrie Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei Jeg skal kjøpe ny bil nå snart, og så lurer jeg på hvor det er lurt å se på og kjøpe bil? noen som har noen positive erfaringer her? Jeg har hørt at det kan være lurt å kjøpe bil på auksjon siden man da kanskje slipper mellomledd ved at en selger skal ha penger for å selge bilen. Den skal være rundt 50 000, altså ikke noe svære greier, men bare noe som er lite, enkelt og bra. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg vet ikke helt med å kjøpe bil på auksjon. Da håper jeg isåfall man får tid til å inspisere bilen først. Det er veldig viktig å vite hva du byr på. Det er ikke førstegangsbil som jeg har forstått det, siden du skal kjøpe "ny" bil. Vel, jeg har hatt 2 stk Honda. En Accord og Nå en Prelude og jeg kan si at Honda har gode biler, både teknisk og kjørekomfort. Småspreke er de også Jeg ville ha gått for denne typen Honda Prelude (Denne er dog overpriset, men finner du en annen 3. generasjons prelude så anbefaler jeg å ta en titt på den ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå