Spagettimonster Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg har Paint Shop Pro 8, og der er det jo en del funkskjoner. Problemet er da at jeg ikke finner noe så enkelst som en funkskjon som gjør bilder svart/hvitt Noen som kan hjelpe meg? Endret 2. januar 2007 av Spagettimonster Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Trur denne vil gje deg eit svar: http://www.pagesoftheheart.net/artman/publ...ticle_774.shtml Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Paint shop skal ha en channel mixer funksjon for å gjøre om bildene til svart hvitt. Det enkleste (og dårligste) er å sette fargemetningen på 0. Ellers er det å google etter konverteringsmetoder til svart hvitt som det finnes flere av. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Bruker også PSP 8 . Koverter til sort hvitt image bruker jeg enkelt og greit image - grayscale. Lenke til kommentar
Spagettimonster Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Takk Fikk det til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå