herzeleid Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei og godt nytt år alle sammen Fikk xbox360 med Gears of War til Jul og har kost meg/skal kose meg stort med dette. I midlertid savner jeg ett bilspill samt penger. Derfor lurte jeg på om Project Gotham Racing fortsatt er bra og om det fortsatt er folk som spiller det på live? Fant spillet til ca. 150 på lefdal og tenkte at spillet burde da være vert dette. så er det det? Link: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...rMAAAEOXqE03xii Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det spillet er absolutt verdt 150kr. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Prøvde demoen og likte den godt, men er det bare byomgivelser eller får man litt landeveiskjøring og slikt også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er i hovedsak bykjøring, men man har jo også Nürburgring som er en krembane, selv om det ikke kvalifiserer som "landeveiskjøring". Ganske god variasjon, egentlig og spillet er uten tvil verdt 150,-. Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kjøp rattet, så får du gotham3 med på kjøpet Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg kjøpte rattet så fikk jeg PGR3 med, som parallax313 sa. jeg hadde spillet fra før men spillet ble 3x bedre med rattet og Force Feedback(FF) Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Hva koster rattet? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hva koster rattet? 7635678[/snapback] Det koster noe med 1100kr på de fleste nettbutikker. Lenke til kommentar
nems Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Prisen er/var 1095,- hos Elkjøp rett før jul iallfall (butikkpris). Og det er verdt det. Selv om det bare er PGR3 som støtter forcefeedback nå så har jeg hørt at det jobbes med patch til TDU også , og forza 2 vil jo selvfølgelig støtte det når det kommer. -nem Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kjøpte spillet til min 360 for nesten 1 år siden, heilt fantastisk herlig spill i single player og online. Kjøpte rattet for 1 uke siden, og PGR3 med Force feedback støtter er enda meir morro,vanskeligere, men samtidig meir underholdene og man blir ikkje så raskt lei om man må ta ein utfordring 3-4 ganger før man greier det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 må nok stemme i her, PGR3 var allerede et gromspill når det kom, og med rattet nå så blir det bare enda fetere. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 PGR3 er absolutt verdt 150,- ja, jeg likte spillet utrolig godt uten å være særlig interessert i bilspill fra før av. Har sikkert lagt ned rundt 50 timer i det offline (online ble for vanskelig ) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 PGR3 er så absolutt verdt 150,- ja =) Kjøpte det når jeg bestilte Xboxen, knall spill, akkurat rundet det på medium, faen hvor stor forskjell det skulle være på medium og hard da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 For å si det slik, mine skillz med ratt og pedaler var da 0 før eg invisterte i galskapen. Målet er å fullføre det på silver med all herjinga ihvertfall Online trur eg vi kan skufle bort sånn ca. veldig lenge før eg våger å bli skameid Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 ^^ Samme her, våger meg ikke på nett med det spillet der før jeg har runda det på Gold Akkurat runda det på Silver, som det vel heter? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ja nei eg har horet rundt noen timer på silver eg også, men har enda eit stykke igjen. Rekker jo faen meg ikkje spille igjennom noen spill for tiden, med jobb og dame og det som bedre er. 50" HDTV+frihelg om 1 uke...ja da skal eg få herjet villmann om eg så må ty til vold. Fy faen for vanvittig bra det blir. Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg vurderer også å gå til innkjøp av dette spillet, rett og slett fordi nfs:c var for kort (100% complete igår, fikk det for 4 dager siden ;o) Hvordan er det med biler osv i spillet? Kan man bygge på dem? Altså, kjøpe ny motor og upgrades generelt? Har ingen anelse om hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Man kan ikke trimme og style bilene, de er 100% orginale hele tiden. Bilene er delt opp i klasser (ABCDE) hvor bilene er delt opp i forhold til hvor bra de er. PGR3 Er absolutt verdt å kjøpe, har du ratt i tillegg er det enda morsommere. bare ved å se på Kudos-racene i PGR3 kontra Drift-mode i NFS:U spillene så synes jeg PGR3 Er mye bedre. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Vell, da ser det ut til at jeg må gå til innkjøp av spillet da når de får det inn på lefdal, takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå