Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

kommer ikke inn på internett

Anbefalte innlegg

Tidligere i dag formaterte jeg min selvbygde pc. jeg instalerte deretter drivere som var nødvendig (skjerm, south bridge drivers etc...) men får verken nettverkskortet i pcen (sitter på hovedkortet) eller wireless enheten jeg har til å connecte seg til routern (dette er en Philips SNU6500). Dette er noe jeg har gjort flere ganger og har aldrig hatt problemer med dette.

jeg fant driver til begge enheter på nettet, men wireless funket fortsatt ikke, og det virker som om windowsen min ikke finner nettverkskortet som sitter på hovedkortet siden hardwaren ikke vises i device manager. har prøvd å oppdatere uten hell. :thumbdown:

etterhvert fant windows det trådløse nettverket, men samme hvor mange ganger jeg prøvde å tilkoble nettverket kom jeg ikke inn på den trådløse internetten.

untitled.bmp

Endret av Prectorex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått nett med den trådløse. måtte sette inn et nytt nettverkskort og oppgradere til service pack 2. men har fortsatt problemer med nettverkskortet som sitter i hovedkortet da, så hvis det er noen som har en løsning hadde jeg blitt veldig glad :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...