O_neal Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg har nettopp kjøpt meg ny PC og vil gjerne overklokke den men man skal stille dette i BIOS`en men jeg finner ikke den greien man stiller det med! Har sett igjennom BIOS`en 2 ganger uten å ha funnet instilingene! Hva skal jeg gjøre ? må jeg oppdatere BIOS`en eller ? På den gamle PC`n min kunne jeg stille den fra 800MHZ eller noe til 1200 ! noe i den duren, men jeg finner ikke den greien du stiller med! Mitt HK: http://www.flexi-data.no/visdb.exe?action=...up=113860&name= Takk! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Dette hører så absolutt ikke hjemme i denne kategorien, som du kanskje ser så finnes det en egen kategori for hovedkort, cpu, og minne eller gå inn på overklokking.no sitt forum...! Lenke til kommentar
O_neal Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 jeg vet, men jeg klarte ikke slette den ! Jeg har samme post på cpu avdelingen! Takk Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hva med å redigere topic littegrann, eventuelt varsle en moderator? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Ikke noe verre en å velge "rediger" og "slett denne meldingen" Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 SIS chipsettene sliter med fsb over 145mhz, så der er begrensningen din. Skaff deg noe med intel I845PE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå