Gå til innhold

har bestilt Optoma HD70 hos mamoz og tenger hjelp

Anbefalte innlegg

Har seg sånn at jeg bestilte meg en Optoma HD70 projektor men lurer nå på om det var så lurt?

Kanskje jeg burede velge en annen?

har så si ingen peiling på dette omerådet så da spør jeg dere om hjelp og den trenger jeg fort!

Har ikke penger til projektor så jeg har søkt om kerdit hos cresco på 15.000 som jeg kan bruke på projektor. Ser at de har en BenQ Projektor modell:PE8720

Som har fått varme hos Lyd og bilde men den koster jo litt mer da.

Ser også at de har en Hitachi PJ-TX200 til samme prisen som Optoma HD70.

er det noe mer å hente på den projektoren?

Ja og jeg skal bruke projektor til 360 og film først og fremst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Optoma HD70 er vel en meget god prosjektor til sin pris. Det er vel den eneste prosjektoren med DLP teknologi til under 10 000.

Jeg er også ute etter å kjøpe en prosjektor nå, og jeg fikk anbefalt denne Optoma'en. De sa at dette var en av de beste til den prisen.

Så jeg vurderer å kjøpe denne jeg også.

Dette er noe jeg har fått høre fra folk på www.avforum.no, og jeg regner med at disse har en god peiling.

Husk å kjøp lerett som passer til!

Lenke til kommentar

Du blir sikkert fornøyd med billedkvaliteten på en Optoma HD70 - i hvert fall så lenge ikke du gjør sammenligninger med andre og dyrere projektorer :-) Den har fått god kritikk til den prisen den fåes til.

Derimot bør du sjekke om du kan oppfylle kriteriene for plassering av den. Optoma HD70 og Benq 8720 er begge DLP projektorer - og som de fleste andre dlp projektorer til en ikke alt for dyr penge, så er de ikke så lette å plassere som LCD projektorer (som f.eks Hitatchi TX200 eller 300).

Ut fra hva jeg har lest så er det nok mange fornøyde Optoma HD70 kunder der ute - og du bør også ha penger igjen til et god lerrett.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at BenQ 8720 er en bedre projektor. Opprinnelig kostet den over 55 000,- da den kom ut, selv om det ikke trenger å bety noe, men den har høyt utstyrsnivå og sies å være bedre enn konkurrenter som er langt dyrere, som f.eks Action model 2 fra projectiondesign som har en pris på nærmere 30 000,-. Og til 15 000,- er dette et kupp, som dessverre jeg ikke hadde råd til :( Men Optoma HD70 som jeg har bestilt vil nok gi et løft i forhold til Infocus X1 projektoren som jeg nå har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...