wil Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Hei. Har lyst på mere Ram. 2 GB da selvfølgelig, men så er jeg veldig i tvil om hvilke jeg vil ha. Jeg vil ikke ha noen billig shit brikker. Har nå 2x512 Cosair brikker og disse er da grei de, men jeg skal ta ut disse til fordel for de nye, men jeg vet som sagt ikke hvilke jeg skal velge. Noen som har tips om hva jeg kan velge? Husk nå. Jeg skal IKKE ha billig-shit brikker. Vennelig hilsen. wil. PS: Jeg skal ikke klokke brikkene. Endret 2. januar 2007 av wil Lenke til kommentar
HAG Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har nett skifta til Geil fra PS. OK pris og greie omtaler i prisguiden her på HW, i CPU-Z var de "strammere tima" enn Corsair XMS 512-PC4400C25 minnet som var der før (1024 "dual pakke"). Var usikker på hvilken vei eg skulle gå, men begynte og lure på om det var vits i "hyperbrikker" som kosta opp til 1000,- mer for og kanskje få noen promille bedre ytelse - la vel egget med minnet som gikk i skuffa til ei "restemaskin" gav vel over 2000,- for 1024MB for to år siden, dobbler mengden, surfa igjennom alle 3D Mark (2001SE, 2003. 2005. 2006) steig noen poeng på alle etter byttet, gikk ikke nedover selv om minnet er lavere prisa Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Ja, jeg kom over disse brikkene jeg også nå nettop. Men helst kunne jeg tenkt meg å ha enten OCZ eller Cosair. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå