tom001 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Moren min skal ha en bærbar pc til maksimum 6000,- Hun har ingen erfaring med pc fra før av, den skal kun brukes til enkle oppgaver som internett, word, etc. Altså pc`en skal ikke brukes til noen form for spilling. Har sett meg ut disse alternativene: 1 2 Er noen av disse noe å satse på, eller kan dere komme med andre anbefalinger? Er klar over at det begrenset for hva slags ytelse man kan få i denne prisklassen, men er interessert i å få mest for pengene. Batterikapasitet, vekt og mobilitet er mindre viktige egenskaper. Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Kjenner ett par kompiser som har kjøpt denne og er bra fornøyd. Ikke noe kraftplugg, men fungerer til kontorarbeid og lett mediebehandling.. Har sett i prisguiden ( prisguide.no ) at Toshiba har noen til rundt 6000,- men tror disse er med intel celeron prosessor.. Bruker selv en Acer maskin og er kjempefornøyd edit: feil link Endret 2. januar 2007 av Star Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg ser også etter en pc i denne prisklassen. Jeg har funnet meg denne V3405Fujitsu Siemens Amilo Pro V3405 til 6.500kr. Jeg har dog litt andre kriterier enn deg, siden denne skal brukes på skole og dermed fraktes mye rundt. Men som deg og de fleste andre vil jeg jo ha mest for pengene, og da var dette den beste jeg fant når jeg søkte litt rundt.. V3405 kort oppsummert: - Intel Core Duo 2050 @ 1,66 GHz - 512 mb DDRII RAM (533 MHz) - 80 gb SATA - DVD-brenner - 14,1" wxga - 2,4 kg - Batteri: 4 timer - Pris: 6.500,- - XP Pro - Noe som gir gratis oppgradering til Vista Vurderer sterkt å bestille denne, men om noen kan finne noen bedre hadde jo det vært flott! Eller kommet med noen erfaringer eller tips... Noen som vet noe om denne Amilo Pro serien? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har du noen link til et sted der det står at en får gratis oppgradering til Vista hvis en har xp pro? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Har du noen link til et sted der det står at en får gratis oppgradering til Vista hvis en har xp pro? 7633486[/snapback] Har lest det flere steder, både på nettaviser, butikker og i blader.. Orker ikke å leite etter en link nå.. PC'er kjøpt med Windows XP Pro eller Media Center Edition gir fri oppgradering til Vista før 1. mars (?), mens PC'er kjøpt med XP Home gir oppgraderingstilbud. Veit ikke helt om dette gjelder fra og med nyttår, men det gjelder ihvertfall fra og med nå og fram til første mars trur jeg det var.. Frakt på Vista kommer i tilleg, ca 120 kr. Kan jo legge til at jeg er litt skeptisk til disse billige Acer pc'ene. Både lokket og tastatur, og hele maskina er temmelig myk. Så virker ikke som pc'en tåler all verden.. De dyrere Acer pc'ene er noe bedre, men fremdeles litt myke.. EDIT: Fraktpris Endret 3. januar 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) 300kr i frakt på vista. haha Endret 3. januar 2007 av TommyTheGun Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) 300kr i frakt på vista. haha 7636750[/snapback] Her fant jeg en link! Forbruker.no: Få Vista gratis Endret 3. januar 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå