Nedward Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Som en ivrig (AMD)overklokker så har jeg ventet en stund på noen prosjekter der AMD er involvert... Jeg vet ganske godt at det er penger som kommer rett fra lomma til de som styrer med ok.no. Men dere alle må jo være enig med meg... Det er en stund siden AMD har vært klokka her. Og så et lite forslag: Hvis det er aktuelt så kunne dere jo tatt en liten titt på denne eller denne Dette er jo bare et forslag da... :smile: Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Will do... Har en XP2000+ her, men må få avlest troverdige resultater. Skal kikke nærmere på det strax - må bare bli ferdig med høstsemesteret. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Fint yummy. Kommer du til å modde (låse opp) den for høyere reslutater, eller gidder dere ikke låse opp to Athlon XP'er`? Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Akkurat det har jeg ikke avgjort ennå. Det er jo en av testPC'ene våre, så jeg har ikke lyst å gjøre noe tulliball. Får se hva jeg finner på. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå