Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 jeg driver å kikker rundt på komplett etter et billig 2.1 system til datamaskinen min og tenkte hvorfor ikke rive i et skikkelig musikk annlegg med en gang. har funnet sub og høytalere, men sliter litt forsterker. jeg har ikke ide om hva jeg trenger eller hva de forskjellige tingene betyr. her har dere sub som jeg tenkte jeg skulle kjøpe og her er høyttalerene som jeg tenkte å kjøpe. hva mer trenger jeg? hva av kabler trengs for å koble det til pc? har tenkt slik at jeg eventuelt kan bygge ut annleget til et hjemmekino annlegg senere. vis noen av dere har noe bedre å foreslå så er det bare å si i fra. har en grense på 5k med kabler og frakt og alt sammen. Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Har gode erfaringer med denne forsterkeren... 6x100 watt samt egen sub-inngang. Kjenner en fra videregående som har Genexxa høytalerene du refererer til... Selv har jeg Dynavoice F6 ( 995,- komplett.no ) og er meget fornøyd. Disse fikk 10/10 i Lyd og Bilde. Genaxxa har jeg ikke hørt, så jeg kan egentlig ikke uttale meg noe særlig En hvilken som helst aktiv sub er vell greit.. Ville nok sjekket prisguide.no etter alternativer.. Men så skal det sies at jeg ikke er spesielt begeistret for eltax... edit: forsterkeren kan jo brukes til fremtidig hjemmekino, og dersom kabler følger med sub trenger du kun ekstra høyttaler kabler.. invester i noen middelsbra så du slipper irritere deg på vassen lyd Endret 2. januar 2007 av Star Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg ville heller kjøpt Dynavoice F6 høyttalerene. Disse har fått mye skriv i Lyd og Bilde. kabel du trenger til å koble pcen til er en Minijack til 2xRCA eller en optisk kabel om lydkortet ditt har det Lenke til kommentar
Star Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 selvfølgelig.. glemte å nevne rca-kabler... beklager Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg ville heller kjøpt Dynavoice F6 høyttalerene. Disse har fått mye skriv i Lyd og Bilde.kabel du trenger til å koble pcen til er en Minijack til 2xRCA eller en optisk kabel om lydkortet ditt har det 7630457[/snapback] Støttes. Har ikke opplevet F6 selv, men etter alt jeg leser om den er den særdeles spennende til den prisen! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 2.1 oppsett? da kan jeg trygt anbefale LOGITECH Z-4 høyttalerne, har dem selv og de er utrolig gode litt testing bla her: http://reviews.digitaltrends.com/review3305_intro16532.html Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ville valgt Dynavoice fremfor Logitech/Creative anyday! Dynavoice gir utrolig mye for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå