Evil_One Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 jeg skal prøve å fikse sonefri dvd på maskina til en kompis, Compaq Pressario 6022EA med 16x DVD-rom, problemet er at jeg ikke finner ut hvem som har levert DVD-romen til compaq slik at jeg finner rett firmware er det noen som kan hjelpe meg med få maskina sonefri? spare part nummeret på dvd-romen er 278647-002 Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Du kan jo prøve å laste ned AIDA32 og se om du finner noe mer informasjon om stasjonen. De du har skrevet er nok for tynt. Edit: Hvis du finner ut noe mer spesifikt om stasjonen, så er det mulig du kan finne firmware her. [ Denne Melding var redigert av: sofTest på 2002-11-24 18:33 ] Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Last ned Sandra 2003. I Sandra klikker du på Drives Information og velger DVD-spilleren. Da får du opp glimrende info om DVDen!! Selv har jeg på min EVO en "LG DVD-ROM DRN8080B". Etter du har gjort det går du på Firmware, klikker først på DVD og så på DVD-ROM for notebooks. Finn din DVD-spiller på lista og følg instruksjonene. Selv bruker jeg RCPman fordi denne fungerer fint, og da trenger jeg heller ikke å flashe firmwaren. Lykke til! :smile: _________________ [ Denne Melding var redigert av: Nuffern på 2002-11-24 21:01 ] Lenke til kommentar
Zorro Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Kødda med en Compaq DVD her om dagen selv, men husker ikke exakt hvilken Presario dette var. Men i den var DVDn en Samsung. _________________ Z [ Denne Melding var redigert av: Zorro på 2002-11-25 14:31 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå