Hr. Jenssen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Gå inn i mappa hvor du har installert modden, og slett brettene. Så, når du joiner en server neste gang, lastes brettet ned i spillet. Da skal det fungere fint. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 btw, beta 1.1 er ute nå! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Så hva nytt er det å finne i 1.1? Finner ikke noen changelog eller noe som helst på hjemmesiden deres.... EDIT: Dumme Jenssen slår til igjen! Da jeg scrollet litt nedover siden fant jeg følgende: For a full changelog check out the readme.txt file.Changes: # Performance optimizations # Added automatic team balancing # Disabled picking up chests in your own teams zone (mp_preventchestpickup) # Reduced keg damage and blast radius # Removed keg secondary attack # Kegs can be pushed with the use-key # Bunny hopping reduced # LoD's added to Models Fixes: # Fixed duck-jumping attack passing through block # Fixed skirmisher special rolling off players # Fixed voice status not showing up in the HUD # Fixed friendlyfire increasing special ... Endret 3. februar 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ny Beta ute nå. Nye klasser, flere maps, og en hel rekke endringer og additions. =) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nye versjonen er veldig morro! Spilt den en del i det siste, og må si at jeg foretrekker å spille som kaptein, eller viking berserker! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 urgle! har det endelig kommet flere klasser? *laste ned* Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg bumper denne jeg. Nå har beta 2.3 kommet ut også. Er det fortsatt noen som spiller dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå