Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med router og trådløs nettverk

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Har en trådløs router her som har inet signaler, får nett gjennom kabel. Når jeg skal koble til det trådløse så finner den ingen trådløse sendere. Maskina finner ikke routeren. Er også så heldig at routeren ikke lyser på WLAN indikatoren.

Får ikke koblet meg inn på routeren, trenger plutselig brukernavn og passord...

Noen som har en idè?

Hadde vært fint om de som svarte, svarte noe annet enn: sjekk at alt er i orden :p

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei hei!

Har en trådløs router her som har inet signaler, får nett gjennom kabel. Når jeg skal koble til det trådløse så finner den ingen trådløse sendere.  Maskina finner ikke routeren. Er  også så heldig at routeren ikke lyser på WLAN indikatoren.

Får ikke koblet meg inn på routeren, trenger plutselig brukernavn og passord...

Noen som har en idè?

Hadde vært fint om de som svarte, svarte noe annet enn: sjekk at alt er i orden :p

Takker

7627965[/snapback]

Det hjelper kanskje om du skriver hva slags router du har.

Det er dessverre ingen synske her.

Lenke til kommentar

Hei - alltid kjekt å skrive hva slags utstyr du har.

Uansett- finn ut hva routeren din heter og søk etter en manual på nettet. I den vil du finne default brukernavn og passord. Hvis disse ikke virker (feks hvis du har kjøpt den brukt) - finnes det alltid en måte å resette routeren. Feks. en liten knapp som må pressess inn med kulepenn el..

Men men, finn først ut hva slags utstyr du har, så er jeg sikker på at noen kan hjelpe deg videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...