Doktoren Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 hehe. vet ikke hvordan det ligger ann med wii prisen for tiden men det akn du sjekke på nettet på auksjoner og denslagts. Har en mistanke om at prisen faller når neste parti kommer da. Fortsatt ikke klart å bestemme deg? Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Nei sliter fortsatt! Skal vente på neste parti og se. Har ingen ide om hva jeg skal gjøre.... Er litt skeptisk til holdbarheten til Wii pga tekniske spesifikasjoner. Når PS3 og PC (ikke 360) suser videre med genial grafikk og fysikk, blir nok det lite motiverende for å ta et slag zelda til.... Lenke til kommentar
PlayerTAG Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Først og fremst. TV'en din har det vi kaller Putefortegning. Er den gammel kan du bytte et par komponenter for å rette det opp. Er den av nyere gang kan det hende du kan justere det. Mht. til kjøp av Wii eller skjermkort vil nok Wii være noe du ikek vil angre på med det første. Har hatt den på prøve hjemme og her spillte vi boksing, bowling og tennis. Boksingen gjør de fleste i storform. Bowlingen er også kul. Man må sette en sak oppå TV'en (tynn dings som har ledning ned til Wii'n som merker bevegelsene fra kontrollen i Y og x akseområdet. Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) mh ikke lett valg dette, har spillt wii endel og ja det er fett, men blir ikke det samme som en grei pc , ikke at disse to kan sammenlignes. Men er en ting med Wii og det er at du MÅ være fler en 1 for at opplevelsen skal kunne gå frobi det å spille pc. og Zelda ja ja var greit nokk, men jeg har aldrig vært no zelda spiller så etter 10 timer spilletid så er jeg på en måte ferdig med det spillet. min kamerats wii som jeg/han spiller på står nå i hylla og samler støv, har nokk ikke vært brukt på 4-5 uker. Så jeg personlig mener at grafikkort er veien å gå , fordi det varer lengre selv om det er agp, å blir det fort mange flere timer med pc gaming en konsoll. Endret 9. januar 2007 av Fredz0rz0r Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Ja jeg har så godt så bestemt meg. Mest av økonomiske grunner. Putefortegningen er ikke noe problem lenger, for i stua mi står det nå en 42" plasma! (kamerat sin) Det blir nok grafikk-kort gutter! med mindre Wii faller i pris.... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Tenkte selv på en Wii, men kjøpte heller skjermkort (samme som deg) fordi Wii er umulig å få tak i, det er alltid en masse wiitards før en og rasker dem med seg. ;P Prisen var heller ikke det jeg hadde forespeilet meg. (Ja, jeg har lest de fleste innleggene i andre tråder angående Wii's prising vs Nintendos anbefalte pris og diskusjon rundt det, men jeg vil fortsatt ikke legge ut nåværende kostnader). Kanskje når den ligger et sted mellom 1500-2000,- Endret 10. januar 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Tenkte selv på en Wii, men kjøpte heller skjermkort (samme som deg) fordi Wii er umulig å få tak i, det er alltid en masse wiitards før en og rasker dem med seg. ;P Prisen var heller ikke det jeg hadde forespeilet meg. (Ja, jeg har lest de fleste innleggene i andre tråder angående Wii's prising vs Nintendos anbefalte pris og diskusjon rundt det, men jeg vil fortsatt ikke legge ut nåværende kostnader). Kanskje når den ligger et sted mellom 1500-2000,- 7688426[/snapback] Enig smirnoff... Og du er fornøyd med 1950proen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå