Gjest Slettet-3rswVhwc Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei, Det er mye bra å lese blant problemløserne her på forumet, men etter å ha lest igjennom samtlige 16 sider i dag 2.1. så finner jeg ingen med samme feil som hos meg. Jeg dro ut skjermkableen til GF 7800GT mens alt sto på, og siden har alt vært svart. Når jeg nå starter maskinen så får jeg følgende voicemelding: "System failure VGA test" Har sjekket alle koblinger, byttet spor etc, men akk og ve, intet bilde. TIPS? Lenke til kommentar
Knightospr Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg tror du røk skjermkortet da du dro ut skjermkabelen mens alt stod på! Lenke til kommentar
framoeng Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei,Det er mye bra å lese blant problemløserne her på forumet, men etter å ha lest igjennom samtlige 16 sider i dag 2.1. så finner jeg ingen med samme feil som hos meg. Jeg dro ut skjermkableen til GF 7800GT mens alt sto på, og siden har alt vært svart. Når jeg nå starter maskinen så får jeg følgende voicemelding: "System failure VGA test" Har sjekket alle koblinger, byttet spor etc, men akk og ve, intet bilde. TIPS? 7627793[/snapback] Kan være statisk elektrisitet som har tatt kvelden av skjermkortet ditt. Prøv kortet i en annen maskin, evt lån et kort (se om dette hjelper). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå