Gå til innhold

Kan man bytte batteri som varer lengre?

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg kunne se på Acer sine sider kan Travelmate 5100 oppgraderes til

8-Cell, 4800mAh LC.BTP01.013

Hvis det er det batteriet du har blir det ikke store oppgraderinga, bortsett fra at du har 2 like batterier, og på den måten dobler levetiden. Litt mer styr med opplading men.

EDIT: link

Endret av OgnOmm
Lenke til kommentar

vær oppmerksom på at noen batterier med flere celler enn ditt originale også kan være fysisk større.

Jeg kjøpte akkurat et deilig 9-cellers batteri til min thinkpad. Det stikker ut litt bak, men jeg har en saftig batteritid på laptopen nå

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Leser du mitt innlegg lengre opp, og følger linken ser du at Travelmate 5100 kan oppgraderes til 4800mAh batteri. Ikke så altfor store oppgraderingen med andre ord. Men for å være helt sikker ville jeg sendt en mail til butikken du kjøpte PC'en av og høre med dem.

Lenke til kommentar

å høre med butikken evt acer direkte er nok det beste tipset ja. Men det later til at den eneste muligheten din for å forlenge batteritiden er å kjøpe ett ekstra batteri tilsvarende det du har nå, for så å bytte mellom dem.

Om du ikke alt har gjort det, kan du jo og forlenge batteritiden ved å undervolte prosessoren og klokke ned skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...