Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva er galt med Nextgentel nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det rykter i at det er en router som har problemer med tabellene eller noe slikt. På driftsmeldingen så står det ikke at det er noe galt, men jeg får ping rundt 200 på de "beste" serverne.

Cs-servere som ikke "lagger":

[*] BroadPark 1 217.13.4.82:27015

[*] Under Reprasjon 80.202.165.54:27016

[*] .NO #Teleslakt @ undernet 217.13.25.202:27015

Det er ihvertfall de 3 serverene jeg har testet, og det har da gått rimelig greit :smile:

 

mvh en farlig Tiger :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: En Tiger på 2002-11-24 15:27 ]

Lenke til kommentar

Jeg også har problemer med ngt'en min. Jeg bor i Haugesund. Å det triste er at jeg nettop bytta chello ut med ngt, å nå skal chello oppgradere linjene sine. Chello: inntil 512/128

Chello Plus: inntil 1024/256

Samme månedspris! Noe så irriterende å få melding om det nå når det er for seint =(

Lenke til kommentar

Det har jo gått flere tråder angående dette problemet de siste dagene. Håper virkelig alle tar seg bryet med å sende dem en klagemail slik at de forstår av vi ikke finner oss i dette. Å ha bra ping i spill er 50% av grunnen til at jeg i det hele tatt skaffet meg bredbånd, sier opp sporenstreks hvis dette skal fortsette i lang tid. Håper vrkelig de retter opp i dette snarest.

F.

Lenke til kommentar

GOMP: Til hvilken mnd's pris da?

 

med ngt så kan du oppgradere linjene fra bravo til charlie (1mbit) for 523 kroner, eller delta (2mbit) for 823 kroner.

 

PS: jeg jobber ikke for ngt, og dette er ikke ment som reklame :razz: jeg er bare nysgjerrig...

 

[ Denne Melding var redigert av: En Tiger på 2002-11-24 15:51 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...