laaw Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei, driver å ser etter en maskin til min søster. Den skal i utgangspunktet brukes til lette operasjoner som musikk, film, surfing osv. Gjerne kunne kjøre lette spill, men dette er ikke det viktigste. Heller en pc som jobber raskt og funker bra enn en pc med kun et dyrt grafikkkort. Alle forslag blir tatt godt imot. Lenke til kommentar
Hansey Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei,driver å ser etter en maskin til min søster. Den skal i utgangspunktet brukes til lette operasjoner som musikk, film, surfing osv. Gjerne kunne kjøre lette spill, men dette er ikke det viktigste. Heller en pc som jobber raskt og funker bra enn en pc med kun et dyrt grafikkkort. Alle forslag blir tatt godt imot. 7627544[/snapback] http://elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=25120&cid=5417 Dette er nok noe av det beste du får for denne prisen. Vista ready, 120gb, bra ram og bra prossessor. ATI X1100 er ikke noe gaming kort. Men en kompis av meg kjøpte denne pcn, og han sa den klarte å dra Battlefield 2142, er ikke sikker på hvilken oppløsning han hadde det på, men når den klarer battlefield 2142 så klarer den enkle spill. Elprice leverer bra service og acer er av bra kvalitet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå