Anders Moen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Linken er her Edit; nå har jeg fått lagd admin panel (med logginn system), som man henter bruker ut ifra en MySQL database. (skal sette den på snart) Også har jeg lagd en form som gjør at man legger til nyheter i databasen, og den nyeste nyheten vil automatisk legge seg på toppen, også vil de gå nedover ettersom det kommer nye. Nå regner jeg med at jeg kan øke prisen litt, eller hva folkens? Endret 9. januar 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Er det ingen som har peiling? Jeg vil gjerne vite det, for jeg vil ikke ta for lite. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvis du har bare laget designet: 500,- Hvis du har laget backend kommer det meget ann på hvor komplisert det er. Hvis det bare er basic er det ikke verdt mer enn 1000 inkl design. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg har gjort alt selv der. Design og koding. Så sånn ca hva burde jeg ta? 1000,- er helt greit for meg. Første gang jeg lager for noen andre for penger uansett så. Endret 2. januar 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hvor mye koding er det i backend da? Umulig for oss å si hvor mye du bør ta når vi bare har en frontend å forholde oss til Uansett er 1000 alt for billig. Endret 4. januar 2007 av Loomy Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Tja, skal jeg kopiere inn alle sidene jeg har kodet i Word for å sjekke hvor mange sider det er kanskje? .p Bare det er nok til at jeg får kjøpt eget domene så er det bra nok for meg med noen månedsbetalinger i tillegg Endret 4. januar 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
kimla Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vel, akkurat hvor mange linjer du har er vel uvesentlig (vel, litt hvertfall). Det som er spørsmålet er vel heller hva du har laget, news-system, reklame-system, noe cms greier osv.. ? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Vel, du kan jo se her selv. Jeg har kodet alt for hånd (ikke bokstavelig talt hvis du skjønner ^^) Endret 4. januar 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
kimla Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vel, syns uansett 1000 kr er for lite, hadde aldri laget en side med php-koding for bare 1000 spenn, men det er jo litt opp til deg, og kanskje du vil ha noe på repertoaret Men hvis den validerer og alt er bra så ser jeg ingen grunn til å ikke høyne prisen litt Kommer jo seff ann på avtaler du har med de, og mulighet for fremtidige prosjekter osv... alt spiller inn Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Hmmmm, okay. Jeg foreslo 2500,- for han fyren som ansatte meg, men han er aldri å få tak i. Han er borte hele tida. Men omtrent den eneste PHP koden jeg har brukt på den sida er <?php include("meny.php"); ?> Husker ikke hva jeg kalte den. Men når jeg er i gang, hvordan lager man sånn admin panel så en bruker kan logge på å legge til nyheter? Har loginscript som henter ut fra databasen. Lenke til kommentar
agalate Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvor mange timer har du brukt da? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Tja, 7-8. Hadde litt problemer med validatoren siden den sier jeg må ha <del>, <object> eller noen andre (husker ikke hvilke) rundt <h4>tagen</h4>. Det skjønner jeg ikke hvorfor :S Også har jeg brukt en del tid til å skrive, og få artiklene på forsiden som de er. + litt mer selvfølgelig Endret 5. januar 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
agalate Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Du kan jo egentlig regne bakover i forhold til hva du mener er en god timelønn basert på egen erfaring, kompetanse, egne kostnader ifbm produksjonen og andre faktorer du mener er viktige - hva din innsats er verdt. 2500,- / 8 timer tilsvarer en timelønn på 312,- Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Hm, ok, litt usikker på hva du helt mente men jeg skjønte det sikkert. 312,- per time er jo en fin timelønn det ^^ Lenke til kommentar
pekle Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Du ikkje kan ha blokk-element inni inline-element Lenke til kommentar
mrjohnsen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 ikke backend bare plain html? Siden var veeeldig enkel. Tror ikke du burde være for kravstor på denne her Lenke til kommentar
zatux Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 1500,- hadde jeg sett for meg.. Da tror jeg både du og kunden din blir fornøyd. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 1500,- hadde jeg sett for meg.. Da tror jeg både du og kunden din blir fornøyd. 7655481[/snapback] Ok, takk. Det er akkurat passe for meg Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ligger det noe publiseringssytem i bånn her? 1500,- er altfor mye dersom dette er ren (x)HTML og CSS. Altfor mye. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Publiseringssystem som? Jeg driver og prøver å få til et slags nyhetssystem så han som eier sida kan bare bruke en form for å legge til nye nyheter, men jeg finner ingen. (Utenom et som ikke fungerte, skal ikke være noe sånn cutenews, eller wordpress osv). Endret 6. januar 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg