Gå til innhold

Har lagd en nettside, ca. hv... EDIT HAR SKJEDD :)

Anbefalte innlegg

Linken er her :)

Edit; nå har jeg fått lagd admin panel (med logginn system), som man henter bruker ut ifra en MySQL database. (skal sette den på snart)

Også har jeg lagd en form som gjør at man legger til nyheter i databasen, og den nyeste nyheten vil automatisk legge seg på toppen, også vil de gå nedover ettersom det kommer nye.

Nå regner jeg med at jeg kan øke prisen litt, eller hva folkens?

Endret av Andy-Pandy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, syns uansett 1000 kr er for lite, hadde aldri laget en side med php-koding for bare 1000 spenn, men det er jo litt opp til deg, og kanskje du vil ha noe på repertoaret :p

Men hvis den validerer og alt er bra så ser jeg ingen grunn til å ikke høyne prisen litt ;)

Kommer jo seff ann på avtaler du har med de, og mulighet for fremtidige prosjekter osv... alt spiller inn :)

Lenke til kommentar

Hmmmm, okay. Jeg foreslo 2500,- for han fyren som ansatte meg, men han er aldri å få tak i. Han er borte hele tida. Men omtrent den eneste PHP koden jeg har brukt på den sida er <?php include("meny.php"); ?> Husker ikke hva jeg kalte den. Men når jeg er i gang, hvordan lager man sånn admin panel så en bruker kan logge på å legge til nyheter? Har loginscript som henter ut fra databasen.

Lenke til kommentar

Tja, 7-8. Hadde litt problemer med validatoren siden den sier jeg må ha <del>, <object> eller noen andre (husker ikke hvilke) rundt <h4>tagen</h4>. Det skjønner jeg ikke hvorfor :S

Også har jeg brukt en del tid til å skrive, og få artiklene på forsiden som de er. + litt mer selvfølgelig :)

Endret av Andy-Pandy
Lenke til kommentar

Du kan jo egentlig regne bakover i forhold til hva du mener er en god timelønn basert på egen erfaring, kompetanse, egne kostnader ifbm produksjonen og andre faktorer du mener er viktige - hva din innsats er verdt.

2500,- / 8 timer tilsvarer en timelønn på 312,-

Lenke til kommentar

Publiseringssystem som? Jeg driver og prøver å få til et slags nyhetssystem så han som eier sida kan bare bruke en form for å legge til nye nyheter, men jeg finner ingen. (Utenom et som ikke fungerte, skal ikke være noe sånn cutenews, eller wordpress osv).

Endret av Andy-Pandy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...