psyches Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Noen fler som vil dele sine ønsker ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jada! Jeg ønsker at noen vil kjøpe PC'n min slik at jeg kan kjøpe ny PC + skjerm i stedet for bare PC uten skjerm. (Har en skjerm nå da, men uten DVI ). Vil gjerne ha ca. halvparten av konf.-pengene igjen etter PC-kjøp noen som krever en kjøper. Endret 3. januar 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) QXL er stikkordet, den magiske plassen hvor alt blir mer verdt, og gammelt blir som nytt. Endret 3. januar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Mener folk når de sier de skal kjøpe Converse? Converse lager en haug med modeller. Er det All Star dere sikter til? Mange (ikke i denne tråden) som også kaller alt som ligner på tøfler for Vans, de lager jo også så utrolig mye mer enn slip-on'ene. Ja, jeg liker å irritere meg over småting, la meg få lov til det. 7627977[/snapback] All Star ja, kjöpte svarte idag. 500kr for sko som kanskje koster 25kr å produsere.. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har akuratt bestilt nytt skjermkort pga. mitt gamle ble ødelagt Men jeg gleder meg som en sykisk skada klovn som snart skal ut fra sinnsykehuset Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har lyst på nytt headset. Valget står mellom følgende: Bose X og David Clark X11 Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 En 120mm vifte må i hus, og må nok ha noe bedre kjøling enn Big Typhoon. Men vet ikke hvem enda. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hmm, flere ting som kunne vært mer eller mindre nyttige nå. Nevner i fleng: - Støvsuger - Ny forsterker /m tilhørende høytalere - Flere TVserier, spesielt House og Sex and the City - Fungerende laptop, fungerende satakontroller, fungerende psu, fungerende ipod (alt dette har død i høst) Støvsuger kommer ihvertfall like etter den 15. januar Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ønskes (men blir nok med det): Gibson LP Faded i Honey Burst Kjøpes: Distortion Pedal (T-rex Bloody Mary), LCD-TV Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 skal kjøpe ny skjerm! og ny musematte og nytt headset Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ønsker meg HD-tv, nytt teppe i stua, sofa, stuebord (det jeg har nå holder seg oppe med ducktape), surondanlegg, 323 gtr og et hus Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 har nå bestilt dette her skjerm musematte headsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå