Gå til innhold

Hva skal kjøpes / Hva ønskes?

psyches

Anbefalte innlegg

Mener folk når de sier de skal kjøpe Converse? Converse lager en haug med modeller. Er det All Star dere sikter til?

Mange (ikke i denne tråden) som også kaller alt som ligner på tøfler for Vans, de lager jo også så utrolig mye mer enn slip-on'ene.

Ja, jeg liker å irritere meg over småting, la meg få lov til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vell egentlig brukt opp økonomien min, men jeg skal snart bestille meg en Røde Videomikrofon til mitt nye videokamera. Det gleder jeg meg stort til :D

Ellers er det mange ting jeg sikler på, men pengene strekker nok ikke til på en stund. Kjøpte nettopp ei cola på nærbutikken, og nå er det slutt på pengene for en stund..

Jeg tror jeg må begynne å gjøre ting.. Idag var jeg stolt av å i det hele tatt komme meg ut og ned på butikken etter mer cola.. :tease:

Lenke til kommentar

Var en av de som var så heldige å få penger til jul, så kjøpte meg ting jeg ønsket meg, faktisk allerde i dag. Kom nettopp hjem fra en orgasmisk tur på platekompaniet og diverse klesbutikker og fikk ALT dette for fantastiske 1045 kr :w00t:

CD'ER :love:

Katatonia - The Great Cold Distance

Skid Row - Slave To The Grind

Jimmy Eat World - Bleed America

Slipknot - Vol. 3: (The Subliminal Verses)

KLÆR :thumbup:

Svart bukse

2 Svarte Gensre

Så jeg er faktisk kjempe glad laks akkurat nå ^^ My wishlist is soon complete!

Lenke til kommentar
Neida, det var bare så ufattelig mye dyrt du hadde satt deg i mål om å få :p

7628330[/snapback]

Nåja, er jo ikke snakk om noen Lamborghini akkurat, heller ikke den frakkeste PC'n med ti milliarder GB og 4000 MB AGP 1000x skjermkort. ;)

Er vel ting for noen tusen der, men er jo spredt utover et helt år, og hybel trengs ikke før neste års studier. Såeh... :)

Lenke til kommentar

Har alt jeg trenger, men hadde ikke sagt nei til en bedre ADSL-linje, samt en aldri så liten oppgradering av PC, med Core 2 Duo og tilhørende hovedkort og minne. :)

Mulig at oppgraderingen blir fikset, om far trenger en ny maskin selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...