Schnickaschnicka Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har 2 kontoer med wow. Når jeg kjøper TBC og installerer det, kan jeg da spille på begge kontoene og lvle eller må jeg kjøpe et TBC for hver konto? Andre spørsmålet er: Har kjøpt TBC fra komplett.no for 3mnd siden så får det når det kommer, Står at det kommer til dem den 15 januar, men er det noen andre steder som får spillet før og som jeg kan bestille fra? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har 2 kontoer med wow. Når jeg kjøper TBC og installerer det, kan jeg da spille på begge kontoene og lvle eller må jeg kjøpe et TBC for hver konto? Andre spørsmålet er: Har kjøpt TBC fra komplett.no for 3mnd siden så får det når det kommer, Står at det kommer til dem den 15 januar, men er det noen andre steder som får spillet før og som jeg kan bestille fra? 7627251[/snapback] Må ha 2 BC cd-keys, en for hver account. Og tror alle butikker før alle spill 1 dag før de slippes ut. Er ikke sikker på det siste spørsmålet though. Lenke til kommentar
Qizaa Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det du eventuellt kan gjøre er å overføre karakterene dine fra den ene kontoen til den andre.. Slik at du bare trenger å kjøpe en BC og betale for en konto Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det du eventuellt kan gjøre er å overføre karakterene dine fra den ene kontoen til den andre.. Slik at du bare trenger å kjøpe en BC og betale for en konto 7627813[/snapback] han dualboxer sikkert, og da må man ha 2 accs Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) dual box er 2-3 ;P box er 1... altså vaneligvis så spiller man en og boxer en healer/buffer Endret 3. januar 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå