Lefse Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Fikk billappen i dag! Fikk "bestått under tvil" Men bestått er bestått. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Grattis Er gøy når man endelig har fått lappen, mangler bare bil da? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Å bestå er kjempe deilig. Fikk "Bestått uten tvil" jeg Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 En svært deilig følelse å få bestått ja , jeg fikk ikke noe skrevet på lappen min. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Gratulere! Må bare spørre, får man vite det rett etterpå om man har bestått eller ikke? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Gratulerer med lappen god følelse Stig Jøran: ja, fikk greie på det i bilen når jeg hadde parkert Lenke til kommentar
clario Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg besto i dag jeg også !!! Woho ! Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Gratulerer til begge to! Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Bestod i går eg og!! Big deal... var ikke så vanskelig Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Gratulerer til alle dere som består. Har inntrykket av at de stryker omtrent alle i dag. En kompis av meg strøk for et par dager siden, og andre jeg vet om skal snart prøve sitt tredje forsøk. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Gratulerer! Husk å kjøre forsiktig da! Lenke til kommentar
ka_trine Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Grattis brutter Kansje du kan kjøre mæ til Malin du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå