Lakus Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Som topic sier så trenger jeg ett kabinett til pc'en min som jeg kan ha i Tv-Benken min under tv'en, ettersom jeg skal bruke min nye LCD tv. Lurer da på om noen kan nevne noen pene, gode/kjølige, rimelige kabinetter som passer i en benk som er ca 20cm x 60cm? Må jo også ha plass til min nåværende Hardware, det er vel der jeg sliter litt for jeg kan ikke noe om kabinetter. Hardwaren min er: CNPS9500LED CPU kjøler (ganske stor) Asus A8N-SLi Premium ATI X1900XT 512MB 200GB HardDisk 580w Hiper-R strømforsyning Lite Linksys Trådløst nettverkskort Endret 2. januar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
reidar76 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg er også på jakt etter et kabinett som ikke er så dypt. Bredde og høyde er ikke noe problem. LCD-TVen står på en smal TV-benk (rett over 30 cm dyp). Jeg leter etter et kabinett som er estetisk pent og som kan stå under eller ved siden av TVen, uten å henge 20 cm utenfor kanten. Det er vanskelig å finne slike kabinetter i nettbutikkene, da ikke alle oppgi størrelse i bredde, lengde og dypde. Det er heller aldri mulig å søke eller filtrere etter størrelse i cm. Noen som vet noen om et pent smalt kabinett som passer til m-ATX hovedkort? Hjelp! Hvorfor kan det ikke lages HTPC kabinetter i f.eks. dette formatet? Passer mye bedre til et LCD-TV, og kan også henges på veggen. Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er jo alltid en mulighet å lage selv...det er både kjekt og lærerikt. Jeg holder på å lage htpc kabinett selv...men jeg tar mer utgangspunkt i noe som skal ligne på en dvd spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå