FrilanserBob Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvis dere ser på siden http://www.terapeuter.no/ så ser en slike små kruseduller/frostroser i hjørnene i f.eks menyen og der det står Velkommen til Terapeuter.no. Hvor finner jeg slike kruseduller/frostroser gratis som jeg kan bruke på en hjemmeside? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kan vell bare stjele dem rett fra siden kanskje?.. Bare høyreklikker og velger "Lagre Bilde". Det ser ut til å være transparante gif-filer som passer inn over alt. Her har du et eksempel.. Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Er ikke så tillhenger av å stjele akkurat fra den siden. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Okei, Men søk på Dinbat fonts på Google.. Da kommer det opp en del.. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kan vell bare stjele dem rett fra siden kanskje?..Bare høyreklikker og velger "Lagre Bilde". Det ser ut til å være transparante gif-filer som passer inn over alt. Her har du et eksempel.. 7626913[/snapback] Vet du hvordan man får bildene gjennomsiktige sånn som deres? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Vet du hvordan man får bildene gjennomsiktige sånn som deres? Jeg pleier å bruke Photoshop til sånn.. Da ved enten å fjerne bakgrunslayeren, eller å bruke viskefunksjonen eventuelt magic eraser eller noe sånn. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kan vell bare stjele dem rett fra siden kanskje?..Bare høyreklikker og velger "Lagre Bilde". Det ser ut til å være transparante gif-filer som passer inn over alt. Her har du et eksempel.. 7626913[/snapback] Vet du hvordan man får bildene gjennomsiktige sånn som deres? 7627262[/snapback] Husk bare å lagre som GIF filer, siden IE ikke takler gjennomsiktige PNG bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå