formannen Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan finne "Translate-funsjonen" for Norsk-Tysk eller Norsk-Engelsk? Lenke til kommentar
formannen Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 Hallo ? Er det virkelig ingen av dere som vet noe om translate i Office XP? Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Quote: On 2001-12-18 16:39, formannen skrev:Hei!Er det noen som vet hvor jeg kan finne "Translate-funsjonen" for Norsk-Tysk eller Norsk-Engelsk? Tools -> Language -> Translate... Men det krever at du har begge språk installert. mvh. Eivind. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 22. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2001 Takker for svar... Det kommer bare opp Engelsk-Fransk, Engelsk-Spansk og omvendt som er mulige å oversette. Har installlert norsk (bokmål og nynorsk), tysk og engelsk som språk... Men jeg kan ikke velge å oversette oversette disse. Har tidligere lastet ned en oversettelsespakke fra Microsoft sine sider, men den virker ikke offline. Noen som har en slik pakke som inneholder norsk...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå