karljacobsen Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg får ikke min floppy til å fungere. Da dette ikke gikk første gang, kjøpte jeg meg en ny floppy og en ny kabel. Heller ikke denne virket. Jeg skrev da inn til dette forumet og bad om tips. Jeg fikk da som tips å prøve å snu kabelen. Jeg har gjort dette på alle mulige måter. Har prøvd dette med begge disketsstasjonene, og ingen fungerer. Enten lyser det konstant av lampen, eller så er den helt død. A: er ikke engang et alternativ i "My Computer". I BIOS har jeg vært. Jeg sette floppy som "first boot device", men ingenting skjer. Det ser heller ikke ut som om BIOS'en reagerer på diskettstasjonen er død, da alt bare går sin vanlige gang ved oppstart. Den sier altså ingenting om at den ikke kan finne a:. Jeg har rett og slett ikke peiling på hva jeg kan gjøre nå...Håper virkeig at noen kan si meg løsningnen på problemet, for en løsning må det jo være! Hovedkortet er forresten av typen 8kha+. Hjelp! Lenke til kommentar
tokr Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg har samme hovedkort... og har faktisk hatt problemer med floppy et par ganger selv... Dette var ikke mye hjelp... Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 hei, har du prøvd cmos set up i bios, se om drive A står innstilt på floppy som du har, ha en fortsatt fin dag. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Har du prøvd den på begge kontaktene på kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå