rexikorps Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg får ikke hosta med Ericsson HM210DI, jeg har prøvd allt, å porte den å det greiene der men det går ikke :/ Er det noen som har noe forslag om hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 først bør du kansje skrive hva denne ericson greia er? en mobil? hva skal du hoste? gi oss litt mere informasjon så kansje vi klarer og svare på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
rexikorps Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Det er et Ericsson Hm210di Modem Jeg skal prøve å hoste noe men dem kommer lizzom ikke inn på serveren min. dem kommer ikke inn på noen porter :/ Lenke til kommentar
hiper Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 skjønner du har et adsl modem som heter ericcson... -hvilken server kjører du? ftp? -har serveren statisk ip addresse på nettverket? -har du åpnet porter til den riktige ip addressen? -har du noen routere lign etter modemet=? Lenke til kommentar
rexikorps Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har ikke noen router som er koblet på eller noe. jeg har vært på www.portforward.com å sjekka åssen man porter 7171 men det funker ikke alikevel :/:/ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 HM210DI er et routermodem. http://www.portforward.com/english/routers...HM210DI/ABC.htm Lenke til kommentar
rexikorps Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Må jeg gjøra det med det bittorrent greiene eller kan jeg sleppe det? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 He he, du må vel helst finne ut hvilken port du skal åpne for server eller hva du skal hoste Lenke til kommentar
rexikorps Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Men ossen får jeg det bittorrent tullet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå