Gå til innhold

Prosjekt OX ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prosjektet lever ennå - bare hold an en stund. Sier ikke mer enn at det har skjedd noen "små" endringer i planene som garantert gjør hele prosjektet MYE mer interessant! :smile:

Og det er siste ord fra oss inntil videre om _den_ saken... :grin:

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

*sukk* - Ja, OX har gått nokså mye i glemmeboken. Det siste jeg hørte var at Kjekka (Kjell Erik Budalen) hadde overtatt det. Men så begynte han i 3dfx Cool og slutta som skribent hos oss - og siden har det vært dødt.

MEN: Lars Bjerke har i hele vinter jobbet med et custom kabinett til et spesielt prosjekt - alt er ferdig, det er bare å vente på artikkelen. Gled dere!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den originale OX (den du så delvis på TG02, fUsiOn) er nok død, dessverre... Hvorvidt Kjell Erik får gjort noe mer med kabinettet vet jeg ikke, men med ny jobb og andre prosjekter er jeg redd for at vi ikke hører noe fra ham på ei stund.

OX X, arvtageren, er faktisk ganske godt på vei. Det blir selvfølgelig laget i ren aluminium, så det eneste problemet blir å få sveiset det. Jeg skal somle meg til å få tatt verkstedkurset så jeg får tilgang til verkstedene her på NTNU, men alu-sveising har jeg likevel ikke peiling på.

Custom kabinettet Vidar snakker om er ferdig, og ja - det er custom. To stikkord er væskekjøling og børstet aluminium. Hvis alt går som det skal kommer jeg meg online hjemme i løpet av helga, så det bør ikke være alt for lenge til dere får se noe av den maskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...