FLuAA Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har tenkt å overføre en character til et realm der jeg har en venn som spiller, og må velge mellom min level 31 rogue og min 34 druid. Mainen min er seff på et PvE realm, og kan derfor ikke overføres. Planen er da å levle opp en av disse sammen med kompisen min, og lurer da på hvilken char jeg bør velge. Har ikke tenkt å spille endgame instances med det første, så jeg bryr meg egentlig lite om hva som trengs av guilds per i dag. Jeg vil spille den charen som er best solo, og som er relativt grei å levle opp. Jeg syns begge er like greie å spille på, så jeg trenger hjelp til å velge. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Om du ikke skal spille end-game ville jeg valt druid kjempeartig klasse. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg hadde litt samme problemet nå når jeg skulle velge å lage rogue eller druid. Var lenge druid jeg hadde tenkt å vere, siden alle mulighetene den kan vere, jeg synest bjørne tank er stilig etc. Men tok rogue, pga dual weild ^^ Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har lenge spilt som holy priest, og ville egentlig spille en melee class. Roguen var da det første jeg tenkte på, men siden jeg hater level 30-35, så tenkte jeg på å overføre druiden. Jeg tror ikke jeg gidder å spille restoration druid, men har hørt at feral skal bli buffa i expasion, så tenkte at feral druid kanskje ville bli en mulighet. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Druid får enda et aggro-building angrep i BC, så hvis du liker å tanke så kanskje det er veien å gå? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 jeg har oxo begge, rogue og druid, men tar rogue ja, my mer dmg, og gjøyere å spille., spiller du med druid blir det heal. og bruke alle form i kamper for du gjør god dmg men ikke great dmg vil jeg si. har nesten fult pvp sett på druiden, har ikke sjanse mot rogue som vet hva dem gjør. klarer rett å slett ikke bevege meg med alle stunlock som dem tar på... Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hmm, er det et så stort issue egentlig? tar jo typ ett døgn med spilling å nå de levlene der. Tror druid kan bli fett i TBC jeg, armor/stam monstere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå