Gå til innhold

Druid eller rogue i BC?


Anbefalte innlegg

Har tenkt å overføre en character til et realm der jeg har en venn som spiller, og må velge mellom min level 31 rogue og min 34 druid. Mainen min er seff på et PvE realm, og kan derfor ikke overføres. :( Planen er da å levle opp en av disse sammen med kompisen min, og lurer da på hvilken char jeg bør velge. Har ikke tenkt å spille endgame instances med det første, så jeg bryr meg egentlig lite om hva som trengs av guilds per i dag. Jeg vil spille den charen som er best solo, og som er relativt grei å levle opp. Jeg syns begge er like greie å spille på, så jeg trenger hjelp til å velge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lenge spilt som holy priest, og ville egentlig spille en melee class. Roguen var da det første jeg tenkte på, men siden jeg hater level 30-35, så tenkte jeg på å overføre druiden. Jeg tror ikke jeg gidder å spille restoration druid, men har hørt at feral skal bli buffa i expasion, så tenkte at feral druid kanskje ville bli en mulighet.

Lenke til kommentar

jeg har oxo begge, rogue og druid, men tar rogue ja, my mer dmg, og gjøyere å spille.,

 

spiller du med druid blir det heal. og bruke alle form i kamper for du gjør god dmg men ikke great dmg vil jeg si.

har nesten fult pvp sett på druiden, har ikke sjanse mot rogue som vet hva dem gjør. klarer rett å slett ikke bevege meg med alle stunlock som dem tar på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...