Hullis Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Noen som vil komme med noen tips til meg? Jeg er på utkikk etter ny Bærbar PC. Jeg kan jo si litt om hvilke behov jeg har og hva jeg skal bruke den til: Pc-en kommer jeg til å bruke til: Redigering av bilder(er snart under fotoutdannelse), redigering av musikk, surfing, msn og til å høre på musikk, hører på musikk hele tiden mens jeg er på pc'en. Nå om dagen har jeg en HP ferdigbygd hjemme PC som jeg deler med broren min. Jeg ønsker at PC'en skal ha; mellom 1 og 2 GB ram, minst 15" skjerm. Jeg har en Ekstern Maxtor harddisk på 500 GB, så plass er vel ikke såå nøye, bare det er rundt 80-100. Hadde vært kjekt om det gikk an å koble til en ekstra skjerm, så jeg kan kjøre dual screen også. Jeg har tenkt til å prøve å holde meg rundt 10 000 kr. Takk på forhånd for alle svar og hjelp Endret 3. januar 2007 av Hullis Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=688086 Lenke til kommentar
Hullis Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) tror jeg har bestemt meg for denne denne skjønnheten! Noen som har erfaringer med denne her i gården? Har den glassplate på skjermen eller hva det heter? Endret 3. januar 2007 av Hullis Lenke til kommentar
andhou Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ja det er sånn kontrast ting på skjermen. Ha i bakhodet at maskinen veier 5kg, og med diverse strømforsyning ++ i veska blir man fort trøtt i skulderen (stol på meg) Hvis du ikke har det store behovet for å dra den med deg, hvorenn du går, gjør jo ikke dette noe Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 tror jeg har bestemt meg for denne denne skjønnheten! Noen som har erfaringer med denne her i gården? Har den glassplate på skjermen eller hva det heter? 7633132[/snapback] Ville heller kalt den udyret :!: Mye dårlige erfaringer med denne maskinen..... Lenke til kommentar
Hullis Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 takk takk takk:) jeg driver og mailer med en komplett mann, så tror jeg kommer til å gå for den med 15,4 skjerm, this one! Noen erfaringer, tester på den her da? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Redigering av bilder(er snart under fotoutdannelse), redigering av musikk, surfing, msn og til å høre på musikk Hvor skal du studere? Mange slike utdanninger har spesielle avtaler som gir meget god rabatt på Macbook Pro. Men selv med rabatt kommer den til å koste litt over 10 000. Asus F3Ja er en grei maskin, men med noe lav oppløsning. WXGA. Asus F3T kan være et bedre alternativ mtp media center og bedre skjermkort enn F3Ja. Igjen kan oppløsningen "bare" WXGA. Ellers finner du en test av bærbare under 10 000 i siste nummer av hjemmepc. I tillegg er der en test av Hp dv6184 Lenke til kommentar
Hullis Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Redigering av bilder(er snart under fotoutdannelse), redigering av musikk, surfing, msn og til å høre på musikk Hvor skal du studere? Mange slike utdanninger har spesielle avtaler som gir meget god rabatt på Macbook Pro. Men selv med rabatt kommer den til å koste litt over 10 000. Asus F3Ja er en grei maskin, men med noe lav oppløsning. WXGA. Asus F3T kan være et bedre alternativ mtp media center og bedre skjermkort enn F3Ja. Igjen kan oppløsningen "bare" WXGA. Ellers finner du en test av bærbare under 10 000 i siste nummer av hjemmepc. I tillegg er der en test av Hp dv6184 7634287[/snapback] Takk takk takk, er i Tr.heim, ikke før om et og et halvt år, så tror jeg da eventuelt selger den jeg kjøper nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå