And.rs Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ja da er dagen her. Litt reisefeber men ellers er jeg bare lykkelig. 3 mnd ferie/jobb i australia. Litt uvirkelig at om 2 dager sitter jeg i Sydney og skriver i samme post! Btw; Fant nettopp ut at snus er lovlig i Australia, hehe Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Btw; Fant nettopp ut at snus er lovlig i Australia, hehe 7626112[/snapback] Er det ikke det i Norge? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Btw; Fant nettopp ut at snus er lovlig i Australia, hehe 7626112[/snapback] Er det ikke det i Norge? 7626126[/snapback] Joda det er det:) Men har hørt om land der det ikke er lov. Har inntil nå trodd at Australia var et av disse landene. Er ikke en avhengig snuser og snuser heller sjeldent, men i visse situasjoner MÅ jeg ha snus Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kos deg her nede. Masse trivelige mennesker her. Og husk, ikke prøv å smugle inn mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå