bas Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Fikk meg det trådløse headsettet til X360 til jul og det var jo rett og slett elegant utformet og godt å ha på seg.Men når det kommer til selve bruken av det fikk jeg dårlige tilbakemeldinger og ble nødt til å bytte tilbake til det originale (med kabel).De fleste klaget over at de hørte meg dårlig og mye støy fra micen min. I ettertid har jeg pratet med flere som har gått tilbake til det originale headsettet pga de samme problemene. Er det noen her som bruker dette til vanlig og har litt efaringer med det? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg har det, å får det samme som du sier men kun i GOW. Spilt Ghost Recon i flere timer, så bytter jeg til GOW så skjer det litt her og der. Så må være noe mer programeringen til headsettet... Ellers funker det fint, digg og ta seg en tur på do og forsatt høre på lagkameratene sine. Spesielt når dem spør etter deg og du sier du sitter på dass. Ender alltid i latter hehe nydelig og bruke Bortsett fra noen Bugs.. Lenke til kommentar
nems Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har lest endel om dette og jeg kom over en artikkel der de anbefalte å bruke den skumgummi hetta på gamle headsettet på det nye. Dvs ta av den hetta, skjær den til slik at den passer over tuppen på det trådløse og vips, 90% redusert bakgrunns støy (ellerno.) Lykke til, selv avventer jeg litt tror jeg. 500spenn for en mic er drøyt uansett hva man mener. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Etter de nye updaten. Folk hører meg bedre, ingen problem med "buzzing lyden" Bank i bordet Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Er fornøyd med dette trådløse headsettet selv, skulle vært en mute-mic knapp på det, så du bare kunne mute miccen, og fortsatt høre hva dem sier! ellers er kvaliteten på lyden, batterilevetid osv upåklagelig! Lenke til kommentar
bas Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Nice, hadde nesten glemt denne tråden her jeg. Etter de nye updaten. Folk hører meg bedre, ingen problem med "buzzing lyden" Bank i bordet 7718894[/snapback] Har det kommet update i senere tid som har bedret på dette? Altså etter jul? Og bruke skumgummi hetta fra det gamle headsettet høres jo smart ut, må jeg jammen prøve, det vil jo etter all sannsynlighet redusere bakgrunnsstøy. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Nice, hadde nesten glemt denne tråden her jeg. Etter de nye updaten. Folk hører meg bedre, ingen problem med "buzzing lyden" Bank i bordet 7718894[/snapback] Har det kommet update i senere tid som har bedret på dette? Altså etter jul? Og bruke skumgummi hetta fra det gamle headsettet høres jo smart ut, må jeg jammen prøve, det vil jo etter all sannsynlighet redusere bakgrunnsstøy. 7719461[/snapback] Ja du kan så klart mute micen, du trykker da en gang på den AV/PÅ knappen så kan du godt spise, pisse hva som helt uten at noen hører deg men du dem. Jepp kom en Dashbord update nå i januar. Som fiksa en del små ting, å det virker som den fiksa stabiliteten til den trådløse micen å. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ohh, sweet! Det visste jeg ikke kom, har hele tiden skrudd headsettet av, så på igjen senere. Takk for tipset om muting =) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Elsker den lille saken eg. Litt ubehagelig å ha på seg i starten, men man blir raskt vandt med det. Fikk faktisk ein kommentar over GeOW i går, om noen på COG brukte trådløst headsett:P DA var det ein lite Bzzzzzzzzz lyd ute og gjikk hos meg tydeligvis. Men ingen som har klaget på¨at de hører meg dårlig ihvertfall Syns det er litt bale å gå tilbake til det gamle med ledning. Måtte det i går pga. batteriet gjikk flatt på det trådløse . Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Er det altså bekreftet at den siste updaten "fikset" det trådløse headsettet? Kjøpte det i desember, og la det på hylla etter første kvelden; det lagde masse støy over team-kanalen i Gears. Og selvfølgelig hadde jeg kastet kvitteringen så jeg ikke fikk levert det tilbake i butikken. Men hvis det funker bedre nå blir jeg svært glad - det er jo et sexy stykke hardware. Litt futuristisk, på en måte.. Endret 14. januar 2007 av thomanil Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er veldig sexy! Jeg digger det selv, må bruke det hele tiden. Etter den siste dashbord updaten så går min mye bedre. Jeg har ikke fått noen klager nå på et par dager. Untatt i stad, men om det kom fra at jeg spiste potetgull og knadde mye på posen er jeg ikke helt sikker. Men ikke hatt noen problemer med det. Har ikke sett en bekreftelse. Bare sier hva jeg har erfart hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå