Laffers Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hallo Noen flere som synes Denne maskinen fungerer som en støvsuger? Jeg har nå opplevd å få økt vifte hastighet å frysning av bilde ved canlig surfing. Jeg skjønt ikke hva dette kunne være først. Jeg kikket litt rundt på maskinen å fant ut at jeg like godt kunne åpne den ettersom jeg har jobbet som data tekniker i et år. Det gikk endal hardt utover tastatur å et par kabler første gang jeg åpnet den. Når jeg skrudde den sammen så virket den ikke det kom en kontinuerlige beep lyd. Har åpnet å sjekket at alt er på plass, å det er det. Det jeg lurer på er om noen vet hvor jeg finner tak i brukermanual til maskinen (fulgte ikke med ifra wb) som gir en beskrivelse av hva de forskjellige beep codes betyr. Mine erfaringer med wb og cl65 sålangt er at folka på wb burde kutte ut tlf fordi svarer jo ikke uansett. Maskinen suger luft inn nedenfra noe som gjør at den ikke burde ligge på gulvet under sofaen eller i sofaen når den brenner film eller gjør noe som ikke trenger tilsyn. Grafikk chippen er integrert i hovedkortet og lar seg nok ikke bytte eller oppgradere. Tastatur inngangen er ikke tilpasset norsk standard. Ellers har maskinen virket som ønsket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå