Wackee Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei! Etter at både iTunes og delvis iPoden var litt føkka, så sletta eg all musikken på PCen, og overførte dei til iTunes igjen i fra iPoden. Men nokre av navna heiter berrre FJHSE osv. Kvifor heiter berre nokon det, i mens nokon er i orden? Og er det eit program som kan fikse dette? William Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 prøvd å tilbakestille ipoden gjennom itunes? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Blir sånn på meg også. Men når du legger sangene inn i Itunes, blir det helt normale navn. Du kan evt prøve ut iPod Access. Har ikke prøvd det selv, men sannsynligvis får du "normale" filnavn.. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) prøvd med eph pod programmet? EPHPOD synest ephpod er mye bedre enn itunes jeg EDIT: fixa link Endret 2. januar 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Postar eit bildete av problemet Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Postar eit bildete av problemet 7625919[/snapback] beklager, men da aner jeg ikke hva annet det kan være :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå