RamGuy Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Før jeg gjør noe utrolig dumt nå, så må jeg bare spørre om noen vet noe om dette.. Har nå anskaffet meg Battlefield 2: Special Forces.. Har hatt Battlefield 2 en stund, men PC-en min taklet det ikke, men sålenge jeg får mine nye PC de nærmeste dagene, så gleder jeg meg til å få satt igang.. Derfor kjøpte også Battlefield 2: Special Forces sålenge den var så billig hos FreeRecordShop Men, når jeg var på The Gathering i fjor, så "mistet" EA Games accounten min.. Altså noen klarte det utrolig å hacke e-mailen min, og dermed torpedere EA Games, Steam og WoW Accountene mine.. Så det ble ingen morsom TG, fikk WoW accounten tilbake temmelig fort.. Steam accounten også, mailen fikk jeg ordnet på to måneder senere.. Men EA Games accounten min fikk jeg først tilbake for 3månder siden.. Og selvsagt så har jeg laget meg en ny en i mellomtiden.. Og jeg er litt skeptisk til å bruke den gamle, med tanken på at noen har sånn halvveis tilgang til den osv.. Så jeg lurte på om det er mulig at jeg kan registrere Special Forces på min nye account, og da spille Special Forces online med den accounten, og vanlig Battlefield 2 med min gamle.. Eller må begge være registret på samme account? Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Du "regristrerer" ikke spillet da.. er jo bare å innstallere og spille på pc'en Så lenge du har en bf account, så kan du spille sf eller bf... (hvis jeg er teit nåe, så er det fordi jeg har vært våken i 26 timer) Endret 2. januar 2007 av tommen_h Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Du "regristrerer" ikke spillet da.. er jo bare å innstallere og spille på pc'en Så lenge du har en bf account, så kan du spille sf eller bf... (hvis jeg er teit nåe, så er det fordi jeg har vært våken i 26 timer) 7626564[/snapback] Må du ikke registrere for å spille online? Står nå det på coveret, og det er jo vanlig med alle nye Electronic Arts spill.. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ser ikke helt poenget i å ha separate kontoer for de to, men muligheten er der. Like greit å benytte den nye kontoen til begge. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Ser ikke helt poenget i å ha separate kontoer for de to, men muligheten er der. Like greit å benytte den nye kontoen til begge. 7628078[/snapback] Hvordan skal jeg få overført koden fra den gamle til den nye da? Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Når du installerer SF og begynner å spille det, er det som i vanlig BF2 at du logger inn til den accounten du vil. Så du kan spille med både den gamle og den nye med SF og BF2. Du får forresten flere våpen å unlocke på de accountene du spiller med SF, og de våpnene kan du bruke i vanlig BF2 også. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvordan skal jeg få overført koden fra den gamle til den nye da? 7628290[/snapback] DVD-nøkkelen er ikke låst til en enkelt konto og kan benyttes på så mange kontoer du måtte ønske, så vidt jeg vet. Du mister dog dine opparbeidede poeng når du starter en ny konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå