Jarmo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Javel! Hva blir neste trekk.... http://www.dagbladet.no/kultur/2007/01/02/487600.html Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Først må de ordne opp, slik at lovlig kjøpt og nedlastet musikk kan brukes på alt utstyr du har hjemme! Har kjøpt fra windowsmedia, men får ikke brukt det på mp3 spilleren eller brent en hel plate til bruk i bilen! Slikt gjør at folk heller laster ned vanlige mp3 filer som kan brukes på alt, fra andre ulovlige steder på nett.. Brangsjen må ordne opp!! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har mine betenkligheter med denne saken. Tystere har ofte andre motiver for å "sladre" enn selve sakens kjerne. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) I løpet av første halvdel av 2007 starter norsk platebransje en storoffensiv mot fildelere som deler musikk ulovlig over nettet. Si meg, hvordan skal de gjore dette? Ved aa folge USAs fotspor og gi svimlende hoye boeter til de som laster ned? Endret 2. januar 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Tror nok ikke nedlastning stopper før de kjører på med en skikkelig storoffensiv mot nedlasterne. Så utrolig fint at den norske stat ikke har råd og ressurser til det Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Er bare idiotisk. De prøver å finne enkelte synder de kan gi enorme bøter til, uten at de egentlig tjener noe særlig på det. Det eneste de oppnår er at folk blir enda mer forbannet på musikkbransjen. For å ordne opp i pirat problemet må de gi oss musikk interesserte et skikkelig tilbud. De sangene man kjøper over Internett burde være mulig å få i like bra kvalitet som det er på cd'er slik at man får ordentlig glede av det. Om det hadde skjedd kunne de tatt 1/4 av det vi betaler idag på iTunes pr låt, nemlig 2kr. Da kunne man vurdert det. Når man må betale 8 kr for en sang med dårlig kvalitet er det ikke verdt det. Det er omtrent den samme prisen man betaler i butikken (8kr*14=112kr), men her får man ikke noe håndfast det koster noe å produsere. Det eneste man får er en datafil det koster musikkbransjen omtrent ingenting å selge. De får en mye bedre fortjeneste. De trenger kun å betale musikerne og seg selv, og de slipper å la musikkforretningene å få noe. Likevel selger de for samme pris som i musikkforretningene. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Platebransjen går jo så det suser. Skjønner de ikke at de ikke taper på noe særlig på nedlastning? Nedlastning har uten tvil fått meg til å kjøpe mye mer musikk enn det jeg ville gjort uten å laste ned noe, for jeg kjøper ikke noe jeg ikke vet at jeg liker. Det meste av det som lastes ned er noe man ellers ikke ville brukt penger på. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Bra de skal saksøke de beste kundene dems. Hurra hurra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå