LockBreaker Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Vil ha et kabinett som det er plass til MYE i!! Det kan koste fra 800-1400 kr, ikke dyrere enn 1,4 k altså. Er det noen som har et forslag til et godt og romslig kabinett? Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Om du skal ha mye plass til en liten pris så er Chieftec veldig bra karbinetter av god kvalitet og lav pris. Eneste ulempe med de er at de er litt tunge, og litt vanskelig å holde det ryddig inne i de. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Se om du finner noe du liker av Lian Li. Lian Li har bra kabinetter med god plass, bra utseende og den beste kvaliteten du får. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Man får jo ikke store lian karbinetter med mye plass til under 1400 da Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Man får jo ikke store lian karbinetter med mye plass til under 1400 da 7627183[/snapback] Lian Li kabinett er romslige og har god plass selvom de ikke er maxi tower. Trådstarter spør etter et romslig kabinett og det har Lian Li massevis av. Men som du sier har Chieftec mange bra kabinetter. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 tror det her kan være fint: Acase Twin Engine sort har ikke prøvd det men det ser ganske så stort ut pluss at det har hele to 250mm vifter jeg har en av disse store viftene i mitt kabinett og den kjøler noe sinnsykt Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Det var noe voldsom design på den Acase`en da....... Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 En kamerat av meg har Acase kabinetet. Kan si at det bråker nesten ingenting og kjøler godt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Legg på en lapp og kjøp dette Lenke til kommentar
torslo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Om du skal ha mye plass til en liten pris så er Chieftec veldig bra karbinetter av god kvalitet og lav pris. Eneste ulempe med de er at de er litt tunge, og litt vanskelig å holde det ryddig inne i de. 7625749[/snapback] veldig lett og holde de ryddige!!!!! tunge er de...men du betaler for det du kjøper....kvalitet!! Legg på en lapp og kjøp dette 7651834[/snapback] skateboard hjul under eller? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Coolermaster Stacker original er nok mitt i gata for deg . Koster 1295,- Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 OT: Hellemyr: det heter KABinett ikke kaRbinett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kan ikke annet enn å anbefale Stacker jeg også...men da originalen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå