moshpit Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har en harddisk som er over fire år som jeg har lagret masse innstillinger og filer på. Er det mulig å flytte alt dette, inkl. OS, sånn at jeg slipper å bekymre meg om at harddisken kan ryke snart(i den grad at harddisken er nyere). Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du kan klone den ved å bruke f.eks. Ghost. Da tar du med rubbel og bit. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Altiris, Norton Ghost, Power quest drive image, klone partisjoner til annen disk med partition magic ... mange muligheter. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 .. for ikke å glemme Acronis True Image. Alle de nevnte programmene er noe man vanligvis må betale for (- selv om jeg har hørt at det finnes unntak ... -), men noe som kan gjøre samme nytten er de ulike "disk utility"-programmene som ofte kan lastes ned fra diskprodusentenes websider. Maxtor har MaxBlast, WD har Data LifeGuard, Seagate har DiskWizard, osv. Hvis alt du trenger er å klone en disk, så kan dette være nok. Du må som regel ha minst en disk fra fabrikanten av programmet for at det skal virke. Betalprogrammene har vanligvis flere finesser enn gratisprogrammene. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå