henrikkl Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei, jeg har fått ødelagt skjermen på min bærbare PC, en Toshiba Tecra A3. Ringte Toshiba support, de sku ha 5500 for å bytte skjerm. Min pc kostet ca 12k for 1,5 år siden og er usikker på om jeg vil bruke 5500 på den i dag. Finnes det noen som kan fikse dette rimeligere? Håper på svar! Mvh, Henrik Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei, jeg har fått ødelagt skjermen på min bærbare PC, en Toshiba Tecra A3. Ringte Toshiba support, de sku ha 5500 for å bytte skjerm. Min pc kostet ca 12k for 1,5 år siden og er usikker på om jeg vil bruke 5500 på den i dag. Finnes det noen som kan fikse dette rimeligere? Håper på svar! Mvh, Henrik 7625437[/snapback] Antar at du får en ny pc nå med mye bedre specs til 5500 kr. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 det gjør du nok ikke... ekke mang e bærbare til 5,5 som har dedikert skjermkort av kvalitet, som kanskje din har? hvertfall, hvis du har litt skills i ting relatert til lodding osv så kan du prøve å feste en vanlig skjerm til laptopen ikke lett, ikke det at jeg har prøvd det, men vet en fyr gjorde d i forbindelse med å lage en xbox 360 laptop Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) det gjør du nok ikke... ekke mang e bærbare til 5,5 som har dedikert skjermkort av kvalitet, som kanskje din har?hvertfall, hvis du har litt skills i ting relatert til lodding osv så kan du prøve å feste en vanlig skjerm til laptopen ikke lett, ikke det at jeg har prøvd det, men vet en fyr gjorde d i forbindelse med å lage en xbox 360 laptop 7625519[/snapback] Så ikke specs før nå, men sant det ja. Men litt kjapp regning. Blir billigst å kjøpe ny skjerm da. Skal han ha ny pc i den prisklassen må han ut med mere kronasje enn 5000. Kjøper han ny får han jo nyere specs på alt, men svir mer i lommeboka. Kommer jo egentlig helt ann på behov og peng for hans del. Endret 2. januar 2007 av UUnreal Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 http://benheck.com/Games/Xbox360/x360_page_2.htm Lenke til kommentar
henrikkl Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Takker for svar. Er ikke aktuelt med noen form for noe ekstern skjerm. Er det noen som kan fikse dette problemet (bytte skjerm) for mindre enn 5500 er jobben din. Valget blir så i tilfelle å kjøpe en brukt pc til rundt 5-6k. Kom gjerne med forslag. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 http://lcds4less.com/ToshibaLaptop__toshib...op-screens.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå