jallamamba Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Sjekket sidene mine litt nettopp og har funnet 2 problem jeg ikke finner løsningen på: Problem 1 er med Internet Explorer 6 (og sikkert eldre) -v7 virker Alle linker er "døde", men om jeg trykker F11 (fullskjerm) virker de, men neste side jeg kommer til må jeg gjennta dette. Noen som kan fortelle meg hvorfor det er slik -og aller helst gi meg en god løsning på dette? Sjekk denne siden for å se problem Problem 2 er Firefox og Java (dette har virket før, kan det være etter oppdatering av FF? -har sjekket innstillinger og Java er på) Sjekk denne siden, her skal det komme et bilde som snurrer Setter pris på alle forslag til løsning Endret 28. februar 2007 av jallamamba Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 har du testet litt med å fjerne z-index fra css'en? Kanskje det er den som kødder til i IE? Er overhode ikke sikker på om det hjelper, men det er verdt et forsøk! det kan være ting fungerer uten "position:fixed", men dette finner du best ut av selv :-/ Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nå har jeg ikke sett på koden, men qualbeen nevner position:fixed. IE6 og eldre støtter ikke position:fixed. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Har merket at IE6 ikke tar position:fixed ja, men det er ikke problemet her, men jeg har begjynt å kode litt pånytt, rydde litt i koden og sånnt Har klart sålangt å unngå problemet jeg hadde i IE6. Har ikke lagt ut sidene enda. Takk begge to for forslag og tips Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Nå har jeg forandret noe på designet og ryddet litt i koden. Problemet i IE er borte ...men nå har jeg fortsatt problemet i FF + det som var problem i IE er blitt et problem i FF Alle linkene bortsett fra menyen i toppen er "døde" Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Etter en lang pause tok jeg og sjekket ut dette med Z index som qualbeen foreslo, og det viste seg å være riktig Takk for den qualbeen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå