psyches Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Creative Zen V Plus, 2GB- Sort/grønn, 1.5" OLED skjerm, FM radio, Video Har den vel... hvor er det du får informasjonen din ifra? http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10473 7629073[/snapback] Har den jo selv, jeg har ikke lagt merke til noen FM Radio. Det må være tull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Creative Zen V Plus, 2GB- Sort/grønn, 1.5" OLED skjerm, FM radio, Video Har den vel... hvor er det du får informasjonen din ifra? http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10473 7629073[/snapback] Har den jo selv, jeg har ikke lagt merke til noen FM Radio. Det må være tull. 7629088[/snapback] Sikker på at du har Plus-versjonen? Det finnes en nærmest identisk utseende mp3-spiller som heter Zen V, men den har ikke FM-radio og video-funksjon. For altså, det er 100% sikkert at Zen V Plus har FM-radio. Endret 2. januar 2007 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Tror ikke HansenM er klar over at det er forskjell på Zen V og Zen V Plus jeg Vargaz: Zen V Plus 4 GB var UAKTUEL for min del. Måtte ha 8 GB Pluss at jeg liker Nanoen mye bedre enn Zen V sånn rent generelt også. Hørt om mye problemer med Zen V, når det gjelder overføring. Liker også utseende mye bedre på Nanoen, spesielt det at den er så tynn som den er, og den fiiine aluminiums finishen Lenke til kommentar
AngUisH Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har nettopp fått sansa san-disk. den er det 4gb på. med den kan jeg se film, høre på musikk seff, se på bilder og ta opptak. ikke så kjent merke men den virker som det suser =) STOOOOR + til Sansa nypris: 1299,- lydkvaliteten er også veldig bra=) P.S. Du får kjøpt en tilleggspakke på elkjøp til 198,- der er det veske og travelers bag :!: -håper du finner det du leter etter- Lenke til kommentar
psyches Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Nei, er ikke klar over det Takk for å ha banket det inn! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Som AngUisH nevnte over kan du jo ta en titt på Sandisk sin Sansa e200 serie... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå