vargaz Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kunne tenkt meg noe til rundt 1000kr(+-150), hvilken mp3 spiller bør jeg gå for? trenger jeg egentlig en til så mye? skal jo bare høre musikk/lydbøker. Klarer jeg meg en på 512mb eller bør jeg gå for en som er 2gb? Er det noen som har noen erfaringer med noen spillere? Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Creative Zen Plus 2GB utgave: https://prisguiden.no/product.php?productId=46581 4GB utgave: https://prisguiden.no/product.php?productId=46582 Kjøpte en sånn til dama til jul. Fantastisk mp3 spiller som slår ipod på lydkvalitet og brukervennlighet.. MP3 spilleren dukker opp i Min datamaskin så du kan dra filene over som du vil sjølv, eller bruker medfølgende programvare. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Har sett litt på denne, den er jo utrolig pen... Men trenger jeg 2 GB? 4 høres i allefall mye ut.. Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har sett litt på denne, den er jo utrolig pen... Men trenger jeg 2 GB? 4 høres i allefall mye ut.. 7625186[/snapback] har en sånn spiller jeg også, men jeg har bare 1gb. det holder i massevis for meg. jeg kjøpte min på spaceworld, men du finner den også på nettbutikker. viss du ikke vil ha radio eller videospiller burde du velge creative zen v og ikke zen v pluss. her er zen v 1 gb:Zen V 1 gb her er zen v plus 1 gb:Zen V Plus 1 gb jeg valgt å ha zen v plus fordi jeg ville ha radio. radioen har en utmerket kvalitet. det samme har videoen, selv om skjermen er litt liten Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Koster jo noe det samme, og det er jo greit å ha radio, i tillfellet det ikke er noe interesant på disken lurer på om jeg skal bestille meg en sliken.. men må sjekke litt ut om hvor jeg får den billigst.. Lenke til kommentar
Marty Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg kjøpte Zen V (altså uten radio) for 848,- på CDON, inkludert frakt. (29,-) Lenke til kommentar
psyches Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har en Creative Plus 2gb, den er fantastisk fin, utrolig bra batterikapasitet og lett å forstå. Og 2gb er nok i min mening. Det er akkurat passe. 1gb blir for lite og 4 gb blir for mye. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg anbefaler iPod, tar litt tid å forstå iTunes og forstår du ikke noe kan du jo bare bruke ephPod som gjør samme nytten Lenke til kommentar
psyches Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Gikk over fra Ipod til Zen. Zen var så utrolig mye bedre, grunnen til at jeg er hysterisk ovenfor dette er at du ikke burde gå i den samme fella som alle de andre Ipod-forstyrrede-hjerner går i :!: Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Har ikke testet Zen V, men er utrolig fornøyd med Nano 2G EDIT: Er Zen V Plus større en Zen V? Endret 2. januar 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
psyches Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Så hva endte du opp på ? Zen V Plus, er mindre en vanlig Zen. Bildet Endret 2. januar 2007 av HansenM Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Zen V Plus, er mindre en vanlig Zen. Bildet http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/cds/I462329.jpg 7626833[/snapback] Det vet jeg, men er det størrelse forskjell på Zen V og Zen V Plus? Ser ikke sånn ut på bildene på prisguide, men i testen av Zen V Plus så ser den større ut enn Zen V som jeg har sett i butikken. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Zen V Pluss er betydelig mindre Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Zen V Pluss er betydelig mindre 7627020[/snapback] Enn Zen V? Zen V: Zen V Plus: Ser helt like ut på bildene fra prisguiden Lenke til kommentar
psyches Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 He he,lo litt av den Zen V er jo Zen V Plus da. Trodde du siktet til: Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) He he,lo litt av den Zen V er jo Zen V Plus da. Trodde du siktet til:http://www.dukebox.com/photos/zen-micro-silver.jpg 7627249[/snapback] Zen V er da ikke en Zen V Plus! Zen V Plus har b.l.a radio. Selv jeg med Nano vet det Boja! EDIT: F*ck off img tag! Endret 2. januar 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
psyches Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Zen V er da ikke en Zen V Plus! Zen V Plus har b.l.a radio. Selv jeg med Nano vet det Boja! EDIT: F*ck off img tag! Zen V Plus har ikke radio, den har jeg så det vet jeg Endret 2. januar 2007 av HansenM Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Hakke zen radio ? sikker er jo en som sier det her... greit å vite sikkert, men det står sikkert på informasjonen om den.... Ipod er uaktuelt, har en kompis som har en nano... og den er uaktuel for min del... Creative Zen V Plus, 4GB- Sort/blå, 1.5" OLED skjerm, FM radio, Video ser vel ut som denne har FM RADIO... Endret 2. januar 2007 av vargaz Lenke til kommentar
psyches Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hakke zen radio ? sikker er jo en som sier det her... greit å vite sikkert, men det står sikkert på informasjonen om den.... Ipod er uaktuelt, har en kompis som har en nano... og den er uaktuel for min del... Creative Zen V Plus, 4GB- Sort/blå, 1.5" OLED skjerm, FM radio, Video ser vel ut som denne har FM RADIO... 7628937[/snapback] Jepp! 4gb har det. Ikke 2gb Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Creative Zen V Plus, 2GB- Sort/grønn, 1.5" OLED skjerm, FM radio, Video Har den vel... hvor er det du får informasjonen din ifra? http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10473 Endret 2. januar 2007 av vargaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå