Gå til innhold

Råd om ny pumpe til Thermaltake Rocket CL-W0011


Anbefalte innlegg

Jeg har for tiden et Thermaltake Rocket sett Thermaltake Rocket sett men pumpen har..erhm...sluttet å fungere. :( Kunne noen hjulpet meg med å finne en erstatning?

 

De pumpene jeg har funnet pumper minimum 300l/hr mens den pumpen som hørte til det gamle settet mitt pumpet 120l/hr..Vil ikke det føre til overtrykk hvis jeg brukte en av disse? :ermm:

 

 

PS: Jeg vet veldig lite om vannkjøling og fant ikke noe i FAQ'et som svarte på spørsmålet mitt.

Endret av BlueAgent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for all hjelp så langt..

 

Da var det bare ett spørsmål igjen som jeg håper at noen som har litt peiling kan svare på...Vil en Astek Waterchill 12V Standard kunne fungere sammen med mitt nåværende sett eller blir jeg nødt til å køpe et helt nytt sett? :hmm:

 

Hvis det ikke fungerer kommer jeg til å oppgradere til BigWater 735, men jeg vil nødig at tårnet mitt skal støve ned etter kun en ukes bruk :roll:

Endret av BlueAgent
Lenke til kommentar

Takk for rådet. Jeg har sett litt på de pumpene der, men det virker ikke som noen av dem kan reguleres slik som waterchillpumpen.

Kanskje det bare er jeg som er altfor forsiktig og anlegget vil funke helt fint med de pumpene uansett.

Endret av BlueAgent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...