Gå til innhold

Hvilke gratis fjernstringsprogram er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er utrolig lite brukeren trenger å gjøre.

Brukeren går inn på www.logmein123.com og skriver inn en sekssiffret kode som du har generert. Så går det 30 sekund før du ser samme bilde som brukeren. Alt er webbasert og utrolig kjapt i respons.

Det er mulig å teste gratis i 30 dager før en kjøper det.

Lenke til kommentar
Det er utrolig lite brukeren trenger å gjøre.

Brukeren går inn på www.logmein123.com og skriver inn en sekssiffret kode som du har generert. Så går det 30 sekund før du ser samme bilde som brukeren. Alt er webbasert og utrolig kjapt i respons.

Det er mulig å teste gratis i 30 dager før en kjøper det.

7640997[/snapback]

Jeg bruker også logmein.

Utrolig raskt som nevnt ovenfor, og godt bilde..

Verdt å prøve..

Lenke til kommentar

prøv DameWare (NT Utilities og Mini Remote Control)

http://www.dameware.com/

Særdeles snedig verktøy, som har en masse funskjoner som er verdt å ha.

Bruker det veldig mye og er veldig fornøyd. Det er ikke gratis, men mulig du vil betale etterhvert når du ser hvilke muligheter som ligger i denne programvaren. :thumbup:

Endret av EivindO
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fordi den innebygde funksjonen i Windows krever at maskinen kjører PRO ? Med mindre han gjør det, er dette et dårlig alternativ, du slipper også tullet med IP og slikt, med LogMeIn.

Jeg har prøvd begge deler, og min konklusjon er at programmer som VNC(som nevnt ovenfor), LogMeIn og GoToMyPC er 3 mye bedre alternativer..

;)

Endret av glucchip
Lenke til kommentar

Vil på det varmeste anbefale VNC generelt sett, og da spesielt UltraVNC.

Med UltraVNC kan du enkelt lage en UltraVNC Single-click-applikasjon. En liten programsnutt som hvemsomhelst laster ned og kjører og som med ett dobbeltklikk av brukeren kaller opp deg via nett og gir deg full tilgang på tvers av alle brannmurer som måtte stå i veien (siden klientet gjør oppkallet). Ellers ligger det aldri en vnc-tjeneste konstant på klientenes maskiner som begrenser sikkerheten (VNC og fjernstyrings-tjenester er VELDIG yndet mål for hackere)

VNC Manager er også et genialt program dersom du har mange klienter med VNC eller MS RDP installert/aktivert. Gir deg bl.a. thumbnail-oversikt over alle maskinene med valgfri oppdateringsfrekvens.

Har testet ut det meste av fjernstyringsprogrammet og disse er de jeg har landet på. Logmein er også genialt, men er også dyrt.

Lenke til kommentar

viss du kjører windows xp pro så kan du sette opp eksternt skrivebord fra maskinen som skal fjernstyres (også i windows server 2000 og 2003)

Dette er greit og bruke og det virker stort sjett som man sitter med maskinen :)

Men det er en ulempe her også... du kan ikke se hva du gjør på en skjerm samtidig som du ser skjermen hos deg....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
viss du kjører windows xp pro så kan du sette opp eksternt skrivebord fra maskinen som skal fjernstyres (også i windows server 2000 og 2003)

Dette er greit og bruke og det virker stort sjett som man sitter med maskinen :)

det fungerer ikke så lenge det er en bruker som sitter og arbeider på maskinen. da blir denne personen logget ut i det øyeblikk du logger deg inn på maskinen.

etter litt testing så tror jeg vi satser på VNC.. skal teste det mer ut iløpet av dagene som kommer men det ser ut som vi satser på det per nå. takk for all hjelp så langt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...